حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیلگران IDC : بازار گجت های پوشیدنی در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ بیش از ۱۶٫۹% رشد داشته است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی

شاید در مقطع کنونی با توجه به وضعیت ظاهری و رکود نسبی در بخش ساعت های هوشمند ، احساس کنید که میزان رشد فروش این دستگاه ها به منفی رسیده باشد ولی آمار ماجرای دیگری را پیش روی ما قرار داده است. بازار گجت های پوشیدنی در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ (از اوایل پاییز تا اوایل زمستان ۱۳۹۵) بیش از ۱۶٫۹% رشد داشته است.

با ترنجی همراه باشید…

گجت های پوشیدنی در ابتدای عرضه  به دلیل بدبینی تحلیلگران و کارشناسان با کاهش فروش و تولید مواجهه بود. عمر باتری کم ، نمایشگر کوچک ، نرم افزار محدود ، برنامه های بسیار کم و نبود دلایل کافی برای داشتن یک ساعت هوشمند ، این بازار تازه کار را حسابی راکد کرده بود. وضعیت پس از معرفی اپل واچ سری ۱ بهتر شد و حالا به جایی رسیده ایم که اخبار خوبی از این حوزه به گوش می رسد.

IDC یکی از مراجع مهم اطلاعات مربوط به میزان فروش گجت های هوشمند است. این مرکز آماری در آخرین اطلاعیه خود خبر از رشد روز افزون گجت های پوشیدنی داده است. این بازار جذاب در پاییز ۹۵ در حدود ۱۷ درصد رشد داشته است و در این بازه زمانی تقریبا ۳۳٫۹ میلیون دستگاه هوشمند پوشیدنی به فروش رسیده است. براساس داده های IDC این اتفاق به خاطر افزایش تعداد تولید کنندگان این حوزه رخ داده است. در صورتی که تولیدکنندگان ساعت های هوشمند و دستبند های ورزشی هوشمند قابلیت های بیشتری به دستگاه های خود اضافه کنند ، این روند بسیار بهتر از قبل خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/wearables-market-grew-16-9-q4-2016-can-believe-754567/3310_id91664″]androidauthority[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com