حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بزرگترین تولیدکننده گجت های پوشیدنی در هند شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شیائومی

موسسه بین‌المللی داده (IDC) گزارش فصلی مربوط به فروش گجت‌های پوشیدنی در بازار هندوستان طی ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد. این داده‌ها نشان می‌دهند که طی سال گذشته در مجموع ۱۴.۹ میلیون دستگاه پوشیدنی در بازار هندوستان فروخته شده است؛ موضوعی که از رشد ۱۶۸.۳ درصدی فروش نسبت به سال گذشته حکایت دارد. به این ترتیب شیائومی بزرگترین تولیدکننده گجت های پوشیدنی در هند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بزرگترین تولیدکننده گجت های پوشیدنی

بزرگترین تولیدکننده گجت های پوشیدنی

بزرگترین تولیدکننده گجت های پوشیدنی

این گزارش نشان می‌دهد که گجت‌های پوشیدنی شامل دستبندهای هوشمند و اسمارت‌واچ‌های فاقد قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های متفرقه با سهم ۹۶.۲ درصدی بر بازار گجت‌های پوشیدنی سیطره پیدا کردند و فروش سالیانه آن‌ها طی سال ۲۰۱۹ حدودا ۱۷۷ درصد افزایش یافت. طی ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ بیش از ۵.۳ میلیون دستگاه دستبند هوشمند به فروش رفت؛ رقمی که در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۲.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

دستگاه‌های پوشیدنی شیائومی با کسب سهم ۴۸ درصدی از بازار و ثبت رشد سالیانه ۵۴.۷ درصدی در سال 2019 باعث شدند تا این کمپانی به بزرگ‌ترین فروشنده دستبندهای تناسب اندام در هندوستان تبدیل شود. کمپانی Titan با کسب سهم 14.5 درصدی از بازار و افزایش 24.1 درصدی فروش خود طی سال گذشته موفق به کسب عنوان دومین فروشنده بزرگ بازار هندوستان شد. به گفته موسسه IDC پنج تولیدکننده برتر دستبندهای هوشمند در سال 2019 موفق به کسب سهم 86.6 درصدی از بازار شدند.

اسمارت‌واچ‌ها نیز کماکان به روند رشد خیره‌کننده خود ادامه دادند و در سال 2019 مجموعا 933 هزار واحد ساعت هوشمند در سراسر جهان به فروش رفت. بر اساس رتبه‌بندی موسسه IDC، شرکت Fossil با سهم 30.3 درصدی از بازار اسمارت‌واچ به بزرگ‌ترین تولیدکننده این گجت‌ها تبدیل شد و اپل با کسب سهم 26.6 درصدی از بازار در جایگاه دوم ایستاد. به‌طور کلی شرکت Huami عنوان دومین فروشنده بزرگ ساعت را از آن خود کرد.

شیائومی می بند

شیائومی می بند

علیرغم فروش بالای گجت‌های پوشیدنی، رشد کلی بازار مدیون گروه پوشاک بود. بر اساس برآورد موسسه IDC در سال 2019 فروش بخش پوشاک با رشد نجومی 443.6 درصدی مواجه شد. شرکت هندی BoAT Lifestyle با سهم 27.3 درصدی از بازار این حوزه طی سال 2019 به برند پیشتاز صنعت پوشاک تبدیل شد. شرکت اپل نیز با تصاحب سهم 43.1 درصدی از بازار ایربادهای بی‌سیم، عنوان بزرگ‌ترین فروشنده این گجت‌ها را به خود اختصاص داد.

نظر شما چیست؟ گجت پوشیدنی از شیائومی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

می بند ۴ رو یک ماه پیش انداختم داخل یه لیوان آب تازه یادم اومد با این پست .برش داشتم خاموش شده بود .زدم شارژ روشن شد😂🙄کلا واسه این چیزا خوبه وگرنه واقعا هدف از ساخت دستبند ها چی بوده رو نمی‌دونم و پشیمانم که خریدم 😂

AAAA_.reza._AAAA

فیلم هندی زیاد میبینی نه؟

Omid B

منم Mi Band 3 دارم ولی نمیدونم چرا بیشتر از Mi Band 4 بیشتر دوستش دارم با این که امکاناتش کمتره.

Milad7

نه والا فعلا ندارم ولی حتما تهیه میکنم 😀

I love htc

من یه می بند4 دارم ولی نمیدونم چه کاربردی داره م(میدونم برای ورزش و پایش سلامتی هستا) ولی بجز این بعد چند وقت پشیمون میشین

AAAA_.reza._AAAA

حقش هم هست

ممد بمولا

منتطر می بند 5 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)