حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وداع تبلت‌های سامسونگ با اندروید / تبلت‌های جدید سامسونگ با ویندوز ۱۰ می‌آیند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | MWC، Windows، تبلت، حتما بخوانید، سامسونگ، مایکروسافت

سامسونگ اعلام کرد که در تبلت‌های آینده خود به جای اندروید از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده خواهد کرد چون به این نتیجه رسیده که اندروید برخلاف موفقیتی که در بخش تلفن همراه داشته در بخش تبلت توفیق چندانی به دست نیاورده است.

سهم بازار تبلت‌های شرکت سامسونگ از دو سال گذشته در مقابله با سهم بازار تبلت ویندوزی دچار چالش شده است.

در همایش جهانی موبایل سامسونگ اعلام کرد که تبلت Galaxy Tab S3 مجهز به سیستم عامل اندروید است اما بیشترین توجه این شرکت متوجه عرضه Galaxy Book دو در یک مبتنی بر ویندوز ۱۰ در دو مدل ۱۰ و ۱۲ اینچی است.

اریک مک‌کارتی، نایب رییس بخش بازاریابی محصولات موبایل سامسونگ، اعلام کرده است که ۶۰ درصد دستگاه‌های دو در یک موجود در بازار با سیستم عامل ویندوز کار می‌کنند و شرکت سامسونگ به این فرصت دست یافته تا از رهگذر به رشد ۱۴۰ درصدی برسد.

درست است که ویندوز ۱۰ بازار خوبی در زمینه تبلت پیدا کرده ولی از سوی دیگر شرکت مایکروسافت باید به حفظ و تقویت رابط‌های کاربری دستی و قلمی توجه بیشتری نشان دهد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/02/28/samsung-launch-new-tablets-windows-10-not-android/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

مایکروسافت داره حق زحمت آینده نگری وتلاشش رو می گیره اون زمان که همه شرکتا فکر این بودن یک دستگاهی روبسازن یک سودی کنن و تمام مایکروسافت داشت روی ویندوز ۱۰ کار می کرد و الان دیگه همه شرکت ها فهمیدن که اندروید فقط به درد بازی توی موبایل می خوره و از تولید تبلت های اندرویدی دست برداشتن و می بینیم که رشد و نفوذ ویندوز ۱۰ و اپ های یونیورسال بسیار سریع و همشمندانه داره پیش میره مایکروسافت با ادقام پوسته ویندوز ۱۰موبایل و پی سی در حال تبدیل شدن به یک سیستم عامل تطبیق پذیر توی همه دستگاه ها میشه و قدم آخر هم تولید سرفیس فون یا سرفیس پاکت هست که ویندوز ۱۰ کامل با پوسته تطبیق پذیر خواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار