حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل جولا مهمان بسیاری از تلفن های هوشمند سونی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سونی

اگر سیستم عامل نوکیا N9 و ژست های حرکتی فوق العاده اش را به یاد داشته باشید ، حتما با جولا احساس غریبی نخواهید داشت. پروژه میگو در نوکیا شکست خورد اما کارمندان این بخش از نوکیا به توسعه آن ادامه دادند و پس از تغییر اسم به سلفیش ، هم اکنون در زیر لوای جولا مشغول به کار هستند.

با ترنجی همراه باشید…

بعد از نکسوس های گول ، برای تلفن های سونی بیشترین میزان کاستوم رام ها در XDA وجود دارد. دلیل آن هم به پردازنده های اسنپدراگون و بوتلودر باز سونی باز می گردد. این امر موجب شده است که شرکت ها و افراد مختلف برای تست سیستم عامل و یا نسخه منشعب از اندروید خود ، به سمت تلفن های اکسپریا جذب شوند.

در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ یعنی همان MWC2017 شاهد نمایش اکسپریا ایکس به همراه آخرین نسخه از سیستم عامل جولا بودیم. سیستم عامل جولا از لینوکس نعشت گرفته است و کارکردی متفاوت با اندروید دارد. قابلیت دوال تپ یا همان دو ضربه مداوم برای روشن کردن صفحه نمایش در این نسخه غیر فعال است. همچنین برخی از قابلیت های گوشی به خوبی کار نمیکند.

توسعه دهندگان جولا قول داده اند که به زودی این مشکلات را برطرف کنند و نسخه ای اصلاح شده از آن را در اختیار تعداد زیادی از دارندگان تلفن های هوشمند سونی قرار دهند. جالب است بدانید که این نسخه خاص از جولا فعلا با پردازنده های ۶۴ بیتی نیز مشکل اساسی دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

سونی غوله ماشالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com