حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند جدید شرکت تگ هویر در راه است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، فناوری‌های نوین

شرکت تگ هویر (TAG Heuer) که در زمینه تولید ساعت‌های شیک و مجلل برندی شناخته شده است در حال کار بر روی ساخت جانشینی برای ساعت ۱۵۰۰ دلاری خود با نام ساعت هوشمند TAG Connected است.

ماه گذشته بود که این شرکت اعلام کرد ساعت مدل جدیدش در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت ـ خرداد) از راه می‌رسد اما بر پایه اعلام سایت Android Central پاره‌ای از موارد دستخوش تغییرات شده‌اند و روی همین اصل این ساعت ممکن است زودتر عرضه شود.

در این گزارش ذکر شده است که این ساعت قرار است تا جانشین محصول قبلی یعنی Tag Heuer Connected شود که در سال ۲۰۱۵ معرفی و ارایه شد. اکنون خبر رسیده است که ساعت جدید روز ۱۴ مارس ۲۰۱۷ (۱۴ اسفند ۱۳۹۵) معرفی خواهد شد.

ساعت هوشمند جدید شرکت TAG Heuer قرار است دارای قابلیت‌های قابل تنظیم زیادی باشد و افزون بر این‌ها تسمه و قفل قابل تعویض هم برای آن در نظر گرفته شود.

شایان ذکر آن که شرکت تگ هویر شرکتی سویسی است که به طراحی، تولید و بازاریابی ساعت و وسایل جانبی مد مانند عینک و گوشی‌های تلفن همراه با برند خودش و یا به صورت تحت لیسانس اقدام می‌کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33960/tag-heuer-to-launch-new-smartwatch-in-march/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار