حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت ZTE Watch GT با قابلیت پایش کاربران در زمین فوتبال رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE، ساعت هوشمند

در کنار معرفی سری جدید ZTE S30 که شامل سه مدل S30 ، S30 SE و S30 Pro است بود، این شرکت همچنین از ساعت هوشمند جدیدی به نام ZTE Watch GT برای بازار چین خبر داد. از قابلیت های جالب این ساعت پایش موقعیت فرد در زمین فوتبال است.

ساعت ZTE Watch GT

این ساعت به صورت دایره ای طراحی شده است و از یک صفحه نمایش منحنی AMOLED با اندازه 1.2 اینچی (دقیقا 1.19) بهره می برد. بدنه این ساعت از آلیاژ آلومینیوم فوق العاده سبک ساخته شده است، فقط 30 گرم وزن دارد که ZTE ادعا می کند تجربه پوشیدن یک ساعت راحت و سبک را برای کاربران فراهم می کند.

 

ZTE Watch GT حداکثر از 16 حالت ورزشی از جمله دویدن در فضای باز، دویدن در محیط سرپوشیده، پیاده روی در فضای باز، دوچرخه سواری، شنا، یوگا، تمرینات بدن سازی، بسکتبال ، فوتبال و … پشتیبانی می کند. بنابراین بیشتر سناریوهای ورزشی شما توسط این ساعت پوشش داده می شود.

ساعت ZTE

ساعت ZTE

به نقل از gizmochina، جدا از ویژگی های معمول مانند میزان کالری مصرفی، سرعت پیمایش، مراحل و نظارت بر خواب، این ساعت همچنین دارای یک سیستم موقعیت یابی GPS چند حالته است. ZTE به لطف سیستم GPS به کار رفته در این ساعت، ویژگی گرمایی ویژه ای را در حالت ورزش فوتبال به ساعت جدید خود اضافه کرده است که در آن ساعت موقعیت های مکانی بازی شما را ردیابی می کند و یک نقشه حرارتی از مناطقی که در زمین مشغول بوده اید را نشان می دهد.

این می تواند یک ویژگی واقعا خوب برای درک گیم پلی شما و بهبود آن در مدت زمان طولانی باشد. این ساعت از نظارت 24 ساعته ضربان قلب به همراه هشدارهای غیر طبیعی ضربان قلب پشتیبانی می کند. همچنین با یک سنسور نظارت بر اکسیژن خون ارائه می شود.

ZTE Watch GT دارای گواهی ضد آب تا فشار 5 اتمسفر است. بنابراین می توانید آن را هنگام شنا نیز بپوشید. این ساعت همچنین می تواند اعلان هایی مانند تماس های ورودی، پیام کوتاه، WeChat را در لحظه نشان دهد. سایر ویژگی های استاندارد مانند گرفتن عکس از راه دور، کنترل موسیقی و … همه در ساعت جدید وجود دارد.

 

این شرکت درباره میزان شارژدهی این ساعت ادعا می کند در حالت عادی 15 روز و حداکثر تا 23 روز دوام می آورد. این ساعت با قیمت 91 دلار و فقط در بازار چین از هفته آینده به فروش می رسد.

 

شما این ساعت را می پسندین؟ استفاده از ساعت هوشمند را ترجیح می دهید یا دست بندهای هوشمند را؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ظاهرا که بد نیست 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی