حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند رده بالای Honor 8 Pro در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی می‌شود

گفته می‌شود که آنر  تصمیم دارد تا در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند جدیدی را در ماه جاری میلادی معرفی کند و آن طور که وبسایت روسی Hi-Tech نوشته این گوشی Honor 8 Pro نام خواهد داشت که در حقیقت نسخه جهانی گوشی هوشمند Honor V9 به شمار می‌آید که به صورت رسمی روز ۲۱ فوریه در چین به نمایش درآمد.

بر خلاف روال معمول دو گوشی Honor 8 و Honor 8 Lite، که جزو گوشی‌های هوشمند میان‌رده هستند، گوشی هوشمند Honor 8 Pro از زمره گوشی‌های هوشمند رده بالا تلقی می‌شود.

گوشی هوشمند Honor 8 Pro مجهز به موتور پردازنده هشت هسته‌ای ۲٫۴ گیگاهرتزی Kirin 960، صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۵٫۷ اینچی از نوع Quad HD با میزان وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و سیستم عامل اندروید ۷ است. این گوشی همچنین با شش گیگابایت رم، تا بیش از ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقای داخلی و باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی ارایه می‌شود.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند Honor 8 Pro از همان دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی اصلی موجود در گوشی Honor 8 و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی برخوردار است. افزون بر همه این‌ها، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در قسمت پشت هم هست.

گوشی هوشمند Honor 8 Pro به نظر می‌آید که شباهت زیادی به گوشی V9 داشته باشد با این تفاوت که لوگوی چینی در قسمت پشت آن آشکار نباشد. از طرفی هم گفته شده است که این تلفن همراه جدید زمانی در ماه مارس (اسفند و فروردین) عرضه می‌شود.

عجالتا بر کسی معلوم نیست که آنر تصمیم گرفته باشد تا این گوشی هوشمند Honor 8 Pro را به غیر از چین در مناطق دیگری از جهان مانند آمریکای شمالی ارایه کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Honor-8-Pro-MWC-2017_id91071″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pey_nik

اگه قبل از عید بیاد ایران میخرمش رنگ قرمزش عالی هستش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار