حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو را در همایش جهانی موبایل نشان می‌دهد

درست است که تصمیم سامسونگ مبنی عدم معرفی گوشی هوشمند پرچمدار خود در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ باعث بروز یاس و ناامیدی در کاربران محصولات این شرکت شد اما اوضاع آن گونه هم نیست که این شرکت کره‌ای دست خالی در چنین رویداد مهمی ظاهر شود.

سوای از این که سامسونگ اعلام کرده که برپایی آیین رونمایی از تبلت جدید او با نام  Galaxy Tab S3 در همایش جهانی موبایل امری قطعی است، این شرکت همچنین قصد دارد تا با استفاده از این فرصت به معرفی نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو سامسونگ بپردازد.

بر مبنای تازه‌ترین گزارش منتشر شده سایت ETnews، نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در قالب یک نمایشگاه خاص خود سامسونگ همراه با فولدر پنل معرفی می‌شود و در اختیار افراد و کاربران خاص و گزینش شده قرار خواهد گرفت. از رهگذر چنین برنامه‌ای سامسونگ قادر خواهد شد تا بازخود و واکنش بالقوه بازار را نسبت به این محصول مشاهده کند و نیز می‌تواند راهی پیدا کند تا این شرکت از طریق آن صفحه نمایش‌های ساخت خود را به دیگر سازندگان گوشی‌های همراه عرضه کند.

با این همه، قرار نیست تا در پرتو همکاری و مشارکت با شرکت‌های بزرگ و مطرح دنیا فقط گوشی‌های تاشوی سامسونگ به آنها معرفی شود بلکه بر اساس شایعه رایج سامسونگ به دنبال آن است تا شماری معدود از ابزارک‌های ساخته شده خود را که بر پایه فن‌آوری تاشو هستند در همایش جهانی موبایل در معرض نمایش بگذارد و مجموعه محصولات با انواع قابلیت تاشو را به شرکت کنندگان عرضه کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-could-present-a-foldable-smartphone-prototype-at-MWC_id90825″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

چه شود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار