حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروز مشکل جدی برای کاربران ویندوزفون دانگرید شده به سیستم عامل ۸٫۱

آن دسته از کاربران ویندوزفون که به سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ دانگرید کرده بودند با مشکل جدید جدی عدم دسترسی به حساب کاربری مایکروسافت خود مواجه شده‌اند.

این کاربران گفته‌اند که پس از انجام عملیات دانگرید و ریست کردن گوشی موفق نشده‌اند وارد حساب کاربری خود شوند. همچنین کاربرانی که با نرم‌افزار Windows Device Recovery Tool دستگاه خود را ریست کرده‌اند هم‌اکنون چنین مشکلی دارند و نمی‌توانند از حساب کاربری خود استفاده کنند.

از سوی دیگر، این مشکل تنها شامل حال افراد دانگرید کرده نمی‌شود بلکه کسانی که دستگاه خود هارد ریست کرده‌اند نیز از وجود مشکل در ورود به حساب کاربری مایکروسافت خود ابراز گله‌مندی کرده‌اند. این معضل در حالی رخ داده است که بدون داشتن دسترسی به حساب کاربری مایکروسافت هیچ یک از کاربران ویندوزفون قادر به دانلود اپلیکیشن از استور نیستند و علاوه بر آن امکان مشاهده عکس‌ها و آلبوم‌های ذخیره شده در بخش OneDrive را ندارند.

آن تعداد از کاربرانی که دستگاه خود را هارد ریست کرده‌اند با پیامی مواجه شده‌اند که می‌گوید:

.We can’t connect right now. Wait a few moments and try again

به این معنی که مشکل از سرور مایکروسافت رخ داده است. در حال حاضر شرکت مایکروسافت هیچ راه حلی برای رفع این مشکل ارایه نکرده است ولی به کاربران توصیه می‌شود که گوشی خود را با نرم‌افزار Windows Device Recovery Tool ریست نکنند و حتی از هارد ریست خودداری کنند تا آن که عاقبت مایکروسافت مشکل به وجود آمده را به گونه‌ای رفع و رجوع کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/02/07/users-unable-sign-rolling-back-windows-phone-8-1/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار