حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به رغم کار بر روی گوشی جدید احتمالا در همایش جهانی موبایل حضور ندارد

شیائومی اعلام کرد احتمالا در همایش جهانی موبایل حضور نخواهد داشت چون چیز جدیدی برای عرضه ندارد اما این در حالی است که این شرکت هم‌اکنون مشغول کار بر روی چند نسخه از گوشی‌ هوشمند جدیدی است.

در همین زمینه وبسایت چینی ویبو از مشخصات فنی و طراحی گوشی هوشمند موسوم به Redmi Pro 2 پرده برداشته است.

از تصویر منتشر شده این گونه برمی‌آید گوشی هوشمند Redmi Pro 2 در دو نسخه تولید و عرضه می‌شود و از نظر پیکربندی میزان حافظه متفاوتند زیرا یکی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ساخته می‌شود.

در هر دو نسخه گوشی هوشمند Redmi Pro 2 از چیپست MediaTek مشابه استفاده می‌شود و هر دو گوشی مجهز به دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی اصلی با حسگر Sony IMX362 و نیز صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی هستند. نسخه‌های بین‌المللی این گوشی البته ممکن است با چیپست اسنپدراگون ۶۶x همراه باشد. خوبی این نسخه از گوشی هوشمند Redmi Pro 2 این است که از باتری ۴۵۰۰ میلی امپر ساعتی برخوردار است و در مقایسه با باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی سال گذشته شیائومی جهش چشمگیری است.

کلام آخر این که نمونه رده بالای گوشی هوشمند Redmi Pro 2 با قیمت ۲۶۰ دلار و نمونه مجهز به رم ۴ گیگابایتی آن با قیمت ۲۳۰ دلار فروش خواهد رفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33543/xiaomi-redmi-pro-2-detailed-packs-5-5-inch-display-and-4-500-mah-battery/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار