حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خط ارغوانی وسط صفحه نمایش گوشی Galaxy S7 Edge از کجا پیدا شد!؟

تنی چند از دارندگان گوشی Galaxy S7 Edge سامسونگ با ارسال گزارش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و سایت Reddit از وجود مشکل در این گوشی خبر داده و گفته‌اند که یک خط ارغوانی رنگ بدون وقوع هیچ گونه حادثه و اتفاقی در طول صفحه نمایش این گوشی ظاهر شده است.

هر چند چنین مشکلی برای بسیاری از کاربران و دارندگان این گوشی پیش آمده است اما به نظر نمی‌رسد که مساله و معضل گسترده‌ای باشد.

درست است که این مشکل به تازگی فاش شده اما در حقیقت اولین بار این خط ارغوانی رنگ از اوایل تابستان سال گذشته میلادی در صفحه نمایش گوشی Galaxy S7 Edge پدیدار شد.

یکی از کاربران انجمن سامسونگ با نام کاربری Lemz22 در این باره نوشته است:

«یک خط نارنجی روی صفحه ظاهر شد. این خط از قسمت بالا تا پایین صفحه امتداد داشت. من سعی کردم تا با تغییر دادن تم گوشی، والپیپر، تنظیمات و در نهایت ریبوت کردن گوشی این مشکل را برطرف کنم اما این خط همچنان سر جای خودش بود. منتها وقتی با گوشی عکس و یا چیزهای دیگری ارسال می‌کنم صفحه به حالت عادی خود درمی‌آید.»

سامسونگ به کاربران خود توصیه کرده است تا گوشی مشکل‌دار Galaxy S7 Edge خود را برای بررسی‌های بیشتر پیش نمایندگی‌های مجاز ببرند.

تعدادی از کاربران هم به توصیه سامسونگ عمل کردند اما در نمایندگی به آنها گفته شد که صفحه نمایش گوشی آنها باید تعویض شود و هزینه تعویض آن ۳۵۰ دلار است!

در همین حالا خبرهایی هم رسیده مبنی بر این که گوشی برخی از دارندگان Galaxy S7 Edge خود به خود و پس از گذشت ۲۴ ساعت درست شده و دیگر اثری از آن خط ارغوانی رنگ دیده نشده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33323/galaxy-s7-edge-owners-report-pink-line-across-display/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

ایراد اصلی سامسونگ از بنجل بودن بیش از حده

destroy

به‌تازگی شرکت سامسونگ بلژیک، هلند و لوگزامبورگ اعلام کرده چنین مشکلاتی معمولاً از ضربه خوردن شدید گوشی حاصل می‌شود اما این شرکت حاضر است گوشی کاربرانی را که اثری از ضربه‌خوردگی ندارد به رایگان تعمیر کند

destroy

به تازگی برخی از کاربران گوشی گلکسی اس ۷ اج سامسونگ از پدید آمدن یک خط صورتی رنگ عمودی در طول صفحه‌نمایش این گوشی خبر داده بودند. سامسونگ حالا به این کاربران قول داده تا گوشی آن‌ها را تعمیر کند.
مشکل پیکسل سوخته در گوشی‌های هوشمند چیز عجیبی نیست اما ظاهر شدن یک خط در طول صفحه‌نمایش نشان از مشکل جدی‌تری دارد. اخیراً برخی کاربران گلکسی اس ۷ اج سامسونگ چنین مشکلی را در گوشی خود گزارش داده‌اند و با وجود این‌که این مشکل به ندرت دیده شده اما به شدت آزاردهنده است. جالب اینجاست که ظاهراً خبری از پیکسل سوخته نیست و گاهی اوقات کاربران با شماره‌گیری #*۰#* و لمس دکمه‌های قرمز، سبز و آبی موفق به حذف موقت این خط شده‌اند اما مشکل سخت‌افزاری است.

به‌تازگی شرکت سامسونگ بلژیک، هلند و لوگزامبورگ اعلام کرده چنین مشکلاتی معمولاً از ضربه خوردن شدید گوشی حاصل می‌شود اما این شرکت حاضر است گوشی کاربرانی را که اثری از ضربه‌خوردگی ندارد به رایگان تعمیر کند. با این وجود سامسونگ پیشنهاد می‌کند سایر کاربران برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از ضربه از یک کیس مطمئن روی گوشی خود استفاده کنند. البته هنوز موضع شرکت سامسونگ در سایر کشورها و مناطق در این زمینه مشخص نیست.

http://www.phonearena.com/news/Samsung-Benelux-to-honor-warranty-on-Galaxy-S7-edge-units-with-a-pink-line-on-the-screen_id90320

farshidxx

سلام
دوستان
تا جایی که بشه از شارژ سریع( fast charge ) استفاده نکنید. حرارت باطری و برد گوشی بطور وحشتناکی بالا میره.( چون قدرت بالایی داره)
بیشتر موارد ایرادهای s۷ دلیلش حرارت زیاده.وسیستم خنک کننده مایع که پشت صفحه نمایش s7 میباشد.( دلیل بوجود آمدن خط صورتی )
صفحه نمایش AMOLED ها کنتراست و عمق تصویر بالایی دارند ولی پیکسلهای آنها با حرارت زیاد و مداوم زودتر میسوزند. پیکسلهای آبی حساس ترند و بعد سبز و مقاوم ترین پیکسلها قرمز هستند.
در موارد خاص که خواستید از شارژ سریع یا fast charge استفاده کنید حتماً به فکر دفع حرارت از بدنه گوشی باشید( مثلاً قرار دادن روی سرامیک یا صفحه فلزی یا زیر کولر)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار