حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس گوشی‌های هوشمند ZenFone 4 را با هدف جبران ضررهای مالی عرضه می‌کند

اگرچه ایسوس تعداد زیادی از گوشی هوشمند ZenFone 3 را در سال ۲۰۱۶ میلادی به فروش رسانده است اما این شرکت در ماه‌های اولیه سال گذشته میلادی ضررهای مالی بسیاری کرده است.

ایسوس مصمم بود تا در ماه‌های پیش رو چرخشی اساسی داشته باشد منتها عواید و سودآوری او آن قدر نبود تا حتی بخشی از ضرر و زیان‌های این شرکت را جبران کند.

ایسوس در مجموعه ۱۷٫۵ میلیون گوشی هوشمند از مجموعه ZenFone در سال گذشته به فروش رساند که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۵ که به ۲۰٫۵ می‌رسید کاهش نشان می‌دهد. خبر خوب اما این است که این سازنده گوشی تلفن همراه نقشه راه بسیار جامعی برای نیم سال نخست ۲۰۱۷ تهیه و تدوین کرده است زیرا اعلام کرده است که برای معرفی و راه‌اندازی دو گوشی ZenFone 3 Zoom و ZenFone AR با هدف جبران ضررهای مالی برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است.

مهمتر از همه اینها، آن گونه که توزیع کنندگان موبایل تایوانی فاش کرده‌اند ایسوس بنا دارد تا قبل از هر کاری گوشی‌های هوشمند ZenFone 4 را در ماه می معرفی و راه‌اندازی کند.

در خصوص چند و چون این گوشی‌ها جزییات زیادی در دست نیست که آیا دارای مشخصات فنی بهتری نسبت به گوشی‌های ZenFone 3 هستند یا خیر ولی هر چه که هست شرکت ایسوس فروش بیشتر با عرضه این گوشی نشانه رفته است.

زمان دقیق معرفی گوشی‌های جدید ZenFone 4 مشخص نیست اما عقل حکم می‌کند که ایسوس این مجموعه از گوشی‌های خود را در همایش جهانی موبایل که در ماه فوریه برگزار می‌شود ارایه کند. پس از این کار ایسوس چند ماهی فرصت دارد تا آنها را در بازارهای جهانی عرضه کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Asus-ZenFone-4-smartphones-to-be-launched-in-May_id90202″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار