حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در سال ۲۰۱۶ به بالاترین میزان سودهی سه سال اخیر خود دست پیدا کرد

سامسونگ بعد از عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ به بازار دوران تلخی را سپری کرد و تحلیلگران پیش‌بینی کردند این شرکت در نتیجه‌ی این فاجعه ۱۷ میلیارد دلار زیان مالی را متحمل خواهد شد. اما سامسونگ اخیراً با اعلام اینکه انتظار دارد سود عملیاتی سالیانه این شرکت در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ رشد چشمگیری داشته باشد، همگان را شگفت‌زده کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سود عملیاتی سامسونگ در بازه‌ی ماه اکتبر تا دسامبر سال گذشته میلادی ۷٫۸ میلیارد دلار پیش‌بینی شده که از رشد ۵۰ درصدی سود این شرکت نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۱۵ میلادی حکایت دارد؛ به‌علاوه این درآمد بالاترین میزان سود عملیاتی این شرکت بعد سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۳ بوده است. سامسونگ این درآمد را مدیون فروش قدرتمند پنل‌های نمایش OLED و چیست‌های خود بوده است.

بلومبرگ گزارش داده که تقاضای بالا برای چیپست‌های حافظه گوشی‌های هوشمند پایین رده‌ در چین منجر به افزایش قیمت‌ها شده است و سامسونگ هم از این موضوع بهره برده است. تحلیلگران معتقدند که تجارت چیپست سامسونگ منجر به درآمد ۳٫۸ میلیارد دلاری این شرکت در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ بوده است.

حتی با وجود جمع‌آوری فبلت پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ از بازار، بخش تجارت گوشی‌های هوشمند این شرکت کاملاً موفق عملکرده است؛ سامسونگ رنگ‌های تازه‌ای را برای گلکسی S7 edge معرفی و روانه بازار کرده، به‌علاوه محصولات میان رده‌ی جذابی که در چین و هند به فروش رسانده در افزایش درآمد این شرکت مؤثر بوده است. سامسونگ در پایان ماه جاری میلادی ارقام نهایی درآمد خود در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ را منتشر خواهد کرد.

۱x-1-720x405

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.sammobile.com/2017/01/06/samsung-expected-to-report-biggest-profits-in-three-years-even-after-galaxy-note-7s-recall/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phenomenalll30

????????????

rwgni

حقش بود
اس۷ کم نقصترین گوشی هوشمند ۲۰۱۶ بود

Note_kayhan

امیدوارم اس۸ها رو خیلی بی نقص بزنه سود ب من چه خخخخخ

AK_007

منتظر اس ۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش