حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی G6 با هزینه‌ی کمتر از G5 تولید می‌شود

مطمئناً سال ۲۰۱۶ را نمی‌توان سال چندان موفقی برای بخش موبایل ال‌جی دانست و اخبار زیان‌ عملیاتی این شرکت هر فصل اعلام می‌شد. بخشی از این اتفاق به دلیل سرمایه‌گذاری زیادی بود که ال‌جی در تبلیغات و بازاریابی G5 انجام داد اما فروش آن ناامیدکننده بود. اکنون این شرکت امیدوار است سال ۲۰۱۷، ازلحاظ مالی سال بهتری برای آن‌ها باشد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تحلیلگران بازار در کره جنوبی معتقدند که سال ۲۰۱۷ می‌تواند سال موفق‌تری برای تجارت موبایل ال‌جی باشد. به گفته‌ی کیم دانگ ون تحلیلگر وب‌سایت Investor، بخش موبایل شرکت ال‌جی امسال می‌تواند گردش مالی مثبت‌تری داشته باشد زیرا هزینه‌ی تولید G6 بیش از ۲۰ درصد ارزان‌تر از G5 خواهد بود، که احتمالاً به دلیل حذف طراحی ماژولار از این محصول است؛ همان چیزی که پرچم‌دار سال گذشته ال‌جی را خاص می‌کرد اما در عین موجب عدم محبوبیت آن در میان مخاطب عام شد.

اگر تصاویر رندر شده‌ی جدیدی که از ال‌جی G6 منتشر شده‌اند درست باشند، می‌توان گفت که پرچم‌دار ۲۰۱۷ ال‌جی ماژولار نخواهد بود. همچنین گفته شده دیگر ویژگی‌های G6 شامل: نمایشگر ۵٫۳ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی قدرتمند کوآلکام اسنپدراگون ۸۳۵، پنل پشتی شیشه‌ای و پورت USB نوع C باشد.

تحلیلگران تخمین زده‌اند که ال‌جی می‌تواند بیش از ۵ میلیون دستگاه G6 را در طی سال ۲۰۱۷ به فروش برساند. به‌احتمال فراوان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در بازه‌ای بین ۲۷ فوریه تا ۲ مارس میزبان رونمایی از این پرچم‌دار جدید ال‌جی خواهد بود؛ اگر این اتفاق رخ دهد بدین معنی است که احتمالاً ال‌جی G6 پیش از خانواده گلکسی S8 سامسونگ، که در ماه آوریل رونمایی می‌شود، وارد بازار خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G6-might-be-cheaper-to-make-than-the-G5_id89584″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش