حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: پنل پشتی براق ال‌جی G6 چقدر راحت خراشیده می‌شود؟

ال‌جی G6 از بسیاری جهات شروعی دوباره برای ال‌جی به‌حساب می‌آید؛ این گوشی دیگر ماژولار نیست، پشت آن از چرم ساخته نشده و در عوض به مسیر رایج در بازار بازگشته است. پنل پشتی این دستگاه از شیشه و فلز ساخته شده و با اینکه کاملاً شبیه به طراحی محصولات این روزهای سامسونگ و برخی دیگر از تولیدکنندگان نیست اما همچنان زیبا به نظر می‌رسد؛ به هر ترتیب وقتی صحبت از شیشه‌ می‌شود این سؤال بدون شک به ذهن شما خطور می‌کند که این پنل شیشه‌ای تا چه اندازه راحت خراشیده می‌شود؟ در ادامه برای پاسخ به این سؤال درباره ال‌جی G6 با ترنجی همراه باشید.

شاید کمتر کسی پیدا شود که به‌راحتی با چاقو به جان یک گوشی هوشمند کاملاً جدید افتاده و آن را تست کند، اما در ویدئویی که تماشا خواهید کرد یک آزمایش‌کننده‌ی ماجراجو با همین روش خیال شما را یک بار برای همیشه راحت می‌کند و دیگر نیازی نیست شما هم به همین شکل کنجکاوی خود را برطرف کنید.

با توجه به این ویدئو جواب سؤالی که مطرح شد درباره ال‌جی G6 منفی است، پنل پشتی این گوشی هوشمند حتی با یک چاقوی بسیار برنده نیز به‌راحتی خراشیده نمی‌شود. فراموش نکنید که مورد بحث در اینجا پنل شیشه‌ای پشتی دستگاه است که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود، در حالی که گفته شده دوربین این محصول با گوریلا گلس ۴ پوشیده شده و نمایشگر دستگاه نیز، همان‌طور که ادعا شده به‌منظور هرچه باریک‌تر کردن این گوشی، با گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. اکنون این شما و این آزمون خراشیده شدن پنل پشتی ال‌جی G6.

[aparat id=”LVr80″]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G6-has-a-shiny-glass-back-but-does-it-scratch-easily_id91597″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
zanyar

گوریلا گلس ۳ خیلی ضخیمتر از نسخه ۴ و پنجه الجی باید علت اصلیشو بگه !

REZA

این جی ۶خیلی طراحی خوبی داره

MOAZEZ

مقاوم ترین شیشه الان گوریلا گلس۵ هست. از گوریلا گلس۴ روی xزیاد راضی نیستم و اصلا درحد دراگون تریل روی z5مقاوم در برابر خش نبود. ولی گوریلا گلس۵ از دراگون تریل هم یه کوچولو مقاومتش بیشتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش