حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تولیدکننده‌ی اختصاصی پنل‌های AMOLED برای یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ خواهد بود

شرکت اپل معمولاً عادت دارد سفارش‌های خود را به تأمین‌کننده‌های مختلف بسپارد اما احتمالاً سال ۲۰۱۷ در این مورد استثناء خواهد بود. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت سال آینده سه آیفون در اندازه‌های ۴٫۷ اینچی، ۵٫۵ اینچی و ۵٫۸ اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌های پنل نمایشگر برای گوشی‌های هوشمند در جهان، مطمئناً برخی محصولات خود را به اپل پیشنهاد خواهد داد. در واقع منابع تایوانی مدعی شدند که سامسونگ تأمین‌کننده‌ی پنل‌های AMOLED برای مدل ۵٫۸ اینچی آیفون در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

منبع خبر همچنین افزوده که انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای حدود ۲۰ میلیون پنل AMOLED در ماه برای اپل تولید کند. دو مدل دیگر آیفون در سال ۲۰۱۷ نمایشگرهای TFT-LCD خواهند داشت و هر سه مدل در نیمه‌ی دوم سال به بازار عرضه خواهند شد.

درمجموع انتظار می‌رود که محموله‌های جهانی پنل‌های AMOLED برای آیفون‌های ۵٫۸ اینچی سال ۲۰۱۷ به ۷۰ میلیون دستگاه برسد. به‌علاوه بد نیست اشاره کنیم که تولید آیفون‌های جدید به‌صورت محدود از ماه مارس سال آینده‌ی میلادی آغاز می‌شود و حدوداً در ماه‌های مه و یا ژوئن تولید آن‌ها روند افزایشی خواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Display-to-be-exclusive-supplier-of-AMOLED-panels-for-one-of-Apples-2017-iPhones_id89481″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش