حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طبق برنامه ریزی Honor 8 آپدیت اندروید ۷ و EMUI 5.0 را در فوریه ۲۰۱۷ دریافت می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، هواوی

Honor 8 یکی از بهترین دستگاه های ساخته شده توسط هواووی است که به سرعت به یکی از محبوب ترین دستگاه های آنلاک سال ۲۰۱۶ تبدیل شد. امروز خبر هایی درباره آپدیت این گوشی به اندروید ۷ منتظر شده است. با ما همراه باشد.

به هرحال، این دستگاه به همراه اندروید ۶ مارشملو ارائه شد. امروز هواووی خبری را منتشر کرد که Honor 8 طبق برنامه ریزی ها در فوریه ۲۰۱۷ به اندروید ۷ بروزرسانی خواهد شد. در کنار بروزرسانی اندروید ۷، Honor 8 نسخه ۵ام از رابط کاربری اختصاصی هواووی یعنی EMUI 5.0 را نیز دریافت خواهد کرد. این بروزرسانی از نسخه ۴٫۱ به ۵٫۰، شماری از قابلیت های جدید را به این دستگاه اضافه می کند. هواووی اشاره کرده است که این بروزرسانی هوش مصنوعی را برای این دستگاه به ارمغان می آورد تا دستگاه بتواند الگوی مصرف کاربر را تجزیه و تحلیل کند.

EMUI 5.0 همچنین قابلیت پروفایل های از پیش ساخته شده را برای این دستگاه به ارمغان می آورد. به وسیله این قابلیت شما می توانید پروفایل ها مختلفی برا ایجاد کرده و به سرعت بین آنها سوییچ کنید. آپدیت جدید همچنین امنیت دستگاه شما را با استفاده از قابلیت App Lock بهبود می بخشد. در نهایت EMUI 5.0 پروفایل های باتری مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد تا عمر باتری Honor 8 ما را بهبود ببخشد.

زمان دقیق این آپدیت مشخص نیست و هوواوی فقط به ماه فوریه اشاره کرده است، اما در صورت منتشر شدن اخبار جدید ما به سرعت شما را باخبر خواهیم کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/honor-8-nougat-emui-5-0-update-737767/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل