حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲ رنگ جدید به رنگ های قبلی شیائومی ردمی نوت ۴ اضافه شد!

شیائومی در آستانه‌ی کریسمس ۲ رنگ جدید به گوشی ردمی نوت ۴ اضافه کرد! با ما همراه باشید.

معمولا زمانی که یک گوشی پس از مدتی از عرضه در رنگ‌های جدید نیز معرفی می‌شود، گویی انگار یک گوشی جدید معرفی شده است. به عنوان مثال می‌توانیم گلکسی اس ۷ اج را در رنگ‌های آبی مرجانی و مشکی نام ببریم. اکنون نیز شیائومی ۲ رنگ جدید به گوشی محبوب و پرطرفدار ردمی نوت ۴ افزوده است که هم طیف سلایق بیشتری از کاربران را پوشش داده هم جان تازه‌ای به فروش این محصول ببخشد.

e13b8a9ae9a14ffe87ae0a9f968e7010

Redmi Note 4 در ۳ رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری موجود بوده است ولی اکنون می‌توانید آن را در رنگ‌های آبی و مشکی نیز خریداری کنید! این رنگ‌ها به نسخه‌های ۳Gb/32Gb و ۳Gb/64Gb محدود می‌شوند و خبری از این رنگ‌های زیبا در نسخه‌ی ۲GB/16GB نیست. لازم بذکر است که تغییری در قیمت این محصولات رخ نداده و این گوشی با قیمت قبلی ۱۴۳ دلاری برای نسخه‌ی  ۳۲ گیگ و ۱۷۲ دلاری برای نسخه‌ی ۶۴ گیگ عرضه می‌شود.

۸fee3548761447f9b7319fa5489a10dd

ردمی نوت۴ از یک صفحه‌ی ۵٫۵ اینچی و شیشه‌ی ۲٫۵D بهره‌ می‌برد. در پشت بدنه‌ی فلزی آن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با اف ۲  و در جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه‌ی عکس‌برداری و فیلمبرداری را برعهده دارند و یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر دوربین قرار گرفته است. ردمی نوت ۴ مجهز به یک تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک و یک باتری حجیم ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است که استاندارد گوشی‌های ردمی شده است!

۷ef25cd51e66407381b50fddc782bb02

به‌نظر می‌رسد که شیائومی علاوه بر تخفیف‌های فراوان در ایام کریسمس، سورپرایز‌های دیگری نیز برای کاربران خود تدارک دیده است. Redmi Note 4 یک گوشی بسیار خوش ساخت و زیبا می باشد که به جرات می‌توان در میان‌رده‌ها آن را جز بهترین گزینه‌ها به‌حساب آورد. اضافه شدن ۲ رنگ دیگر به این گوشی می‌تواند میزان محبوبیت و فروش این گوشی را نیز بسرعت بالا ببرد.

نظر شما درباره این ۲ رنگ چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/22/xiaomi-redmi-note-4-gets-new-color-variants/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dalga

دم شیا گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down