حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲۳ دسامبر منتظر لپتاپ جدید شیائومی باشید!

شیائومی تیزری از لپتاپ جدید خود منتشر کرد! در ادامه با ما همراه باشید!

این شرکت در صفحه‌ی رسمی نوت بوک‌های شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرد که در روز ۲۳ دسامبر، لپتاپ جدیدی را به خانواده نوت بوک‌های شیائومی خواهد افزود. در این متن از قدرت و پرفورمنس این لپتاپ همراه با سبکی و باریکی آن صحبت شده است.

xiaomi-notebook

در عکس دیگری نیز که اخیرا از این محصول منتشر شده است می‌توان طراحی شبیه به نسل‌های قبلی را مشاهده کرد. نکته‌ای که در این عکس وجود دارد علامت ۴G در سمت راست و پایین صفحه‌نمایش این لپتاپ است. در پایین پوستر نیز، لوگوی چاینا موبایل را مشاهده می‌کنید.(چاینا موبایل بزرگترین ارائه دهنده‌ی خدمات مخابراتی و اینترنت و بزرگترین اپراتور جمهوری خلق چین است). با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد لپتاپ جدید شیائومی با همکاری چاینا موبایل از شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند. جزئیات بیشتری از وجود چنین آپشنی در این لپتاپ در دست نیست و تا روز رونمایی باید صبر کرد.

۱۴۰۶۵۰i0x0ihsx7n236csz

ماه ژولای امسال شیائومی از ۲ لپتاپ رونمایی کرد. این لپتاپ‌ها به‌نام‌های Mi Notebook Air در ۲ سایز ۱۲٫۵ اینچ و ۱۳٫۳ اینچ، بدنه‌ی فلزی و باریک و صفحه‌نمایش‌های FHD با قیمت‌های رقابتی معرفی شدند. اکنون نیز باید منتظر نسل جدید این لپتاپ‌ها باشیم!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/19/new-xiaomi-notebook-4g-lte-confirmed-dec-23-launch/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
etemadian

سلام
من از برند شیائومی خیلی خوشم میاد
همیشه محصولاتش هیجان انگیز و وسوسه کننده است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down