حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto X Play با اندروید ۷٫۱ در بنچمارک GFXBench رؤیت شد

در ماه اکتبر شرکت موتورولا برنامه به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا را برای محصولات خود اعلام کرد و مشخص شد که دو گوشی هوشمند Moto Z و Moto G اولین دریافت‌کنندگان این آپدیت خواهند بود؛ که همین اتفاق دقیقاً رخ داد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

درحالی‌که به‌صورت رسمی اعلام نشد که بعد از این دو محصول کدام‌یک از گوشی‌های موتورولا به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد، اما حالا در نتایج فاش شده از آزمون GFXBench گوشی Moto X Play با این سیستم‌عامل جدید اندروید رؤیت شده است؛ یعنی احتمالاً آپدیت اندروید نوقا به‌زودی برای این دستگاه عرضه خواهد شد.

نکته‌ای قابل توجه دیگر این است که هردو دستگاه Moto Z و Moto G نسخه ۷٫۰ از سیستم‌عامل اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند، اما در نتایج بنچمارک فاش شده از Moto X Play این محصول با نسخه ۷٫۱ از اندروید نوقا مشاهده می‌شود و این دستگاه احتمالاً مستقیماً به همین نسخه آپدیت خواهد شد و خبری از اندروید ۷٫۰ برای آن نخواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/motorola_moto_x_play_running_android_71_nougat_spotted_on_gfxbench-news-22112.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش