حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدرت برند و پیشرو بودن ال جی در بازار، ضامن حرکت رو به جلو در محصولات رده بالا

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس به حرکت استراتژیک خود برای تقویت کردن نقش رهبری و عرضه محصولات ممتاز در همه بخش‌های متنوع تجاری از جمله ارتباطات موبایلی ادامه می‌دهد. تمرکز همیشگی شرکت باعث شده است تا خلاقانه‌‌ترین محصولات و طراحی‌های زیبایی را شاهد باشیم که به منظور احترام به ارزش‌ها و سبک‌زندگی مشتریان فهمیده در بازار لوازم خانگی پیشرفته ساخته شده‌اند.

کوین چا، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس در حوزه خاورمیانه و آفریقا می‌گوید: «با توجه به قدرت فناوری‌ها و طراحی‌های فوق‌العاده خلاقانه ال‌جی، برند محصولات ممتاز ال‌جی فرصت‌های جدیدی را برای لوازم خانگی پیشرفته و لوازم الکترونیکی به وجود آورده است. با توجه به بخش ارتباطات موبایلی، ما در تلاشیم در بازار موبایل‌های پرچم دار رهبری را به عهده بگیریم. آن هم با یک استراتژی دوگانه برای عرضه همزمان محصولات میان‌رده و پرچم دار»

با افزایش میزان فروش گوشی‌های ال‌جی و با توجه به داشتن سریع‌ترین رشد در منطقه خاورمیانه و آفریقا، تمرکز ال‌جی در عرضه به روزترین محصولات پریمیوم در حوزه لوازم الکتریکی مصرفی است.

هدف ال‌جی کشف ایده‌های جدیدی است که بتوانند الگویی جدید جهت توسعه گوشی‌های هوشمند شوند. هدف شرکت بر روی ارائه خدمات متمایز به مشتریان و معرفی محصولاتی جدید، سرگرم‌کننده و پیشرفته متمرکز شده است.

ال‌جی تمرکز استراتژیک خود بر عرضه محصولات الکترونیک فوق پیشرفته  را جدی گرفته است، آن هم با معرفی آخرین محصول  گوشی‌های هوشمند سری V

معرفی جهانی اخیر گوشیV20، نمایانگر تمرکز استراتژیک ال‌جی بر روی در اختیار گذاشتن محصولات فوق پیشرفته در بخش گوشی‌های هوشمند است که نیازها و سبک زندگی مصرف‌کننده را در اولویت خود قرار داده باشند.

موبایل‌های ممتاز نیازمند برترین فناوری‌ها و خلاقیت‌های حال حاضر هستند، و ال‌جی تضمین می‌کند که V20 بی‌شک یکی از این موارد است. در راستای جدیدترین تغییرات در بازار گوشی های همراه ، دوام گوشی V20 با استفاده از بدنه آلمینیومی تقویت شده است که در مقابل ضربه  نه خم می‌شود ونه دچار تورفتگی می‌شود. همچنین با وجود Si-PC در بالا و پایین این گوشی مقاومت بالایی را در اختیار خواهد داشت. هدف ال جی از این طراحی ، ترکیب مقاومت بالا و ظاهر پیشرفته می باشد.

lg-v4-preview-toranji-27

بعد از رونمایی عمومی در بازار خاورمیانه وافریقا، گوشی ال‌جی V20 با بازخورد‌های بسیار خوبی روبرو شده است، آن هم توسط متخصصان این صنعت که به‌دنبال طراحی و مشخصات سخت‌افزاری قوی هستند.

گوشی ال‌جی V20 اولین گوشی در دنیا است که با سیستم‌عامل اندروید نوقا به بازار عرضه شده است. همچنین این گوشی به ویژگی های چند‌رسانه‌ای پیشرفته مجهز شده است که باعث می‌شود مخاطب تجربه بسیار بهتر و عمیق‌تری در اجرای محتواها با گوشی داشته باشد.

در طول سال‌ها، شرکت‌ ال‌جی ساختارهای خود را با سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی بخش  تحقیق و توسعه تقویت کرده است و اکنون تمرکز خود را بر روی گوشی‌های پریمیوم گذاشته است تا بتواند تمایز خود را چه در بخش سخت‌افزار و چه نوآوری در گوشی‌های هوشمند حفظ کند.

نه تنها ال‌جی می‌خواهد  شناخته شدن برند سری v را تقویت کند، بلکه با تمرکز بر روی سری G میخواهد جایگاه خود را در گوشی‌های میان رده مستحکم کند. ال‌جی قصد دارد هم سودآوری و وجه خود را در محصولات پریمیوم  تقویت کند و پایه محمکی برای بهبود شرکت در بلند مدت بنا کند.

در سال‌های اخیر ال‌جی جهت تحکیم جایگاه خود در بازار موبایل فعالیتهای بسیاری کرده است و بصورت مکرر پیشرو بودن خود را در هسته فناوری‌های موبایل با نوآوری‌‌های مختلف و با تمرکز بر روی نیاز کاربر نشان داده است.

ال‌جی در حال هدایت و رو به جلو بردن تحولات دنیای موبایل است. آن هم با ورود به بخش‌های بسیار رقابتی مثل صفحه‌نمایش، باتری و دوربین و بوسیله همکاری با شرکت‌های پیشرو در زمینه فناوری‌های موبایل.

ال‌جی به تولید محصول برای مشتاقان و مشتریان فهیم خود نه تنها در بخش موبایل بلکه در بخش‌های مختلف مثل لوازم خانگی و صوتی تصویری ادامه خواهد داد و مطمئن است که بسیاری از این افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد و برایشان الهام بخش خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....