حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به جزئیات ظاهری Galaxy S8 سامسونگ !

گفته‌ها حاکی از آن است که در پایان ماه فوریه سال ۲۰۱۷، شاهد یک پرده برداری هیجان انگیز از Samsung Galaxy S8 در کنگره جهانی موبایل (MWC) خواهیم بود. این در حالی است که تنها سه ماه قبل از این رویداد جزئیات جالبی در مورد این گوشی منتشر شده است.

در حال حاضر سه خبر جنجال برانگیز در مورد Galaxy S8 وجود دارد ..

اولین خبر حاکی از آن است که شرکت سامسونگ سعی کرده است تا در این مدل از شر جک هدفون ۳٫۵mm خلاص شود تا بتواند از منافع این حرکت خود به خوبی بهره برداری کند. با حذف این جک و تبدیل آن به هدفون بی سیم توانسته است فضای بیشتری برای استفاده از باتری بزرگ تر در این مدل خود، در اختیار داشته باشد.

خبر دوم نیز بیانگر یک حرکت جالب توجه می باشد. حذف دکمه هوم فیزیکی در این محصول و جایگزین کردن آن با اسکنر اثر انگشت و سیستم تشخیص اثر انگشت نوری که در داخل صفحه نمایش تعبیه شده است، باعث شده است تا جنجالی در بین طرفداران این برند بر پا شود.

سومین خبر جالب توجه در مورد این گوشی، حاکی از حذف سیستم آرایش پیکسلی PenTile Diamond در جهت حمایت از سیستم سنتی RGB می باشد. در این حالت ما می توانیم یک صفحه نمایش با ظاهری دقیق تر و با همان اندازه ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل (Quad HD) را داشته باشیم.

البته قابل ذکر می باشد که در Galaxy S8 از یک پورت USB نوع C جهت شارژ و همگام سازی دستگاه استفاده شده است.

گزارشات رسیده از این مدل جدید، شایعه استفاده از یک صفحه نمایش ۴K در این محصول را کاملاً تکذیب می کند. با این حال، از نظر تعداد پیکسل در این مدل و با استفاده از صفحه نمایش Super AMOLED و آرایش پیکسلی الماس (Quade HD) فقط دارای ۷,۳۷۲,۸۰۰ پیکسل در صفحه نمایش خود خواهد بود. این در حالی است با استفاده از سیستم آرایش رنگ جدید RGB در این مدل، شاهد تعداد پیکسلی برابر با ۱۱,۰۵۹,۲۰۰ پیکسل خواهیم بود؛ و این یعنی تقریباً ۵۰ درصد پیکسل بیشتر برای ارائه کیفیت مطلوب تصویر در این گوشی.

این نکته نیز بسیار قابل توجه می باشد که سامسونگ بسیاری از کاربران خود را با حذف جک هدفون این گوشی می رنجاند، ولی نتیجه این عمل؛ یک گوشی نازک تر، باتری بزرگ تر و یا حتی گنجاندن بلندگوهای استریو در آن خواهد بود. روی هم رفته، به یاد داشته باشید که مطالب ارائه شده در این گزارش، سری اول از اخبار مربوط به مدل جدید سامسونگ می باشد. سامسونگ اواخر ماه فوریه ۲۰۱۷ در کنگره جهانی موبایل از Galaxy S8 خود پرده برداری خواهد کرد و احتمال آنکه تا آن زمان شاهد اخبار هیجان انگیز درز کرده دیگری پیرامون این محصول باشیم، بسیار بالا می باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S8-no-3.5mm-jack-fingerprint-embedded-in-display-ditches-PenTile-display_id88699″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چرا حذف جک ۳/۵ چه گیری دادید به این
هر غلطی که اپل کرد نباید شما هم بکنید

CATer

منتظرش هستم
البته نه برای خرید، برای بررسی ترنجی و لذت بردن ??

galaxy

دیگه بخوایم نخوایم این جک هدفون دو سال دیگه کلا از همه دستگاها حذف میشه میره پی کارش اینقدر چرا چرا نکنین

Saman

قبلا جاصابونی بود،الان شده خود صابون
چقدر شبیه صابونه
مطمئنن طرحش این نخواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی