حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروز مشکل شارژ باتری در مک بوک پرو!

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

تو گویی مشکل کارت گرافیک مک بوک پرو کم بود که اکنون مشکل شارژ باتری هم به آن اضافه شده است!

زمانی که مک بوک پرو عرضه می‌شد گفتند که باتری موجود در آن دست کم تا ۱۰ دست کار می‌دهد اما کاربرانی اکنون زبان به شکایت باز کرده‌اند که باتری مک بوک پرو آنها به زحمت تا شش ساعت دوام می‌آورد.

از قرار حتی در حالت نور کم نیز کاربران به هیچ رقمی نتوانسته‌اند طول عمر شارژ باتری مک بوک پرو خود را به ۱۰ ساعت برسانند.

همگی به خوبی می‌دانیم که شارژ باتری بسته به نوع کار کاربر متفاوت است ولی حالا که گزارش‌ها درباره مشکل باتری مک بوک پرو از یکی ـ دو مورد بالا زده دیگر نمی‌توان از این قائله چشم پوشی کرد به خصوص که اگر شما هم بابت چنین لپ تاپی پول گزافی پرداخت کرده باشید.

به فرض که شما هم صاحب مک بوک پرو هستید، کار با این لپ تاپ چه طور بوده؟ آیا باتری این دستگاه به خوبی تبلیغی که برایش می‌شده بوده است؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.nextpowerup.com/news/32063/users-are-now-reporting-poor-battery-life-with-latest-macbook-pros/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

آقای جعفری مک های جدید رسیدن با بازار ایران؟

CATer

آقای جعفری مک های جدید رسیدن به بازار ایران؟

md4966

سه ساله که کاربر مک بوک هستم، و یک ساله که مدل mf839 (پرو ۱۳ ۱۲۸ ۲۰۱۵) رو دارم. و بابت باتری، کاملا تایید میکنم که دوامش فوق العادست. اسکرینشاتهای زیادی هم از نمودار مصرف باتری دارم، که همشون بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت استفاده (بعلاوه حدود ۵ تا ۱۰ ساعت اسلیپ) هستن. این مشکل توی این مک بوکم، و چند مک بوک پرو دیگه ی جدید (۲۰۱۴ به بعد) که سروکار دارم، اصلا وجود نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار