حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی اندروید نوقا برای HTC 10 عرضه شد

به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا به HTC 10 رسید؛ این خبر را چند روز قبل نایب‌رئیس بخش مدیریت تولید این شرکت در آمریکا بر روی حساب توییتر خود اعلام کرد، اما متأسفانه جزئیات بیشتری از زمان ارائه‌ی این آپدیت به دیگر مناطق جهان در این خبر عنوان نشده بود. اما حالا اخبار خوش بیشتری از این شرکت برای کاربران این محصول منتشر شده است پس در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که اشاره شد ارائه‌ی این آپدیت برای کاربران HTC 10 در آمریکا از چند روز قبل کلید خورد اما حالا شرکت اچ‌تی‌سی فایل‌های مربوط به آپدیت اندروید ۷٫۰ نوقا را برای دانلود در صفحه پشتیبانی این محصول در وب‌سایت خود قرار داده و کاربران مشتاق دیگر نیازی نیست منتظر بمانند تا این به‌روزرسانی به‌صورت آنلاین بر روی گوشی هوشمند آن‌ها عرضه شود؛ این دسته از کاربران می‌توانند با دانلود فایل ۱٫۸ گیگابایتی این آپدیت را طبق راهنمایی خود سایت و با کمک نرم‌افزار HTC Sync Manager به‌راحتی نصب کرده و پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی را به اندروید نوقا به‌روزرسانی کنند.

پس اگر شما هم از کاربران این محصول هستید منتظر نمانید از همین لینک به صفحه‌ی مربوط به پشتیبانی گوشی خود مراجعه کرده و دستگاه خود را بروز کنید؛ سپس نظرات خود را درباره‌ی سیستم‌عامل جدید گوگل بر روی HTC 10 با ما در میان بگذارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/unlocked-versions-htc-10-start-receiving-nougat-update-732016/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MoSaKa

سلام.ممنون از اطلاع رسانیتون.
لتزم دونستم در تکمیل مقاله شما این نکته رو ذکر کنم که، فایل منتشر شده مربوط به بیلدنامبر ۶۱۷ یا همان نسخه آنلاک میباشد و دوستان با سایر بیلد نامبرها،اشتباها دانلود نکنند؛ چون موفق به نصب نخواهند شد. بروزرسانی فوق برای سایر مناطق به زودی منتشر خواهد شد. با تشکر.

Milad.tech

آفرین به htc
مثل همیشه سریع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش