حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا گلکسی اس ۸ با یک دوربین اصلی ارایه شود

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ، شایعات

امسال برخی پرچمدارهای موجود در بازار دو دوربین برای دوربین اصلی خود داشتند. در حقیقت اگر نگاهی دقیق تر بخواهیم داشته باشیم پرچمدارهای سامسونگ، اچ تی سی، سونی، موتورولا و شیائومی با یک دوربین و پرچمدارهای الجی، هواوی و اپل با دو دوربین ارایه شدند. البته شرکتی مثل اپل فقط در مدل پلاس آیفون ۷ این قابلیت را قرار داده و برای مدل کوچکتر یک دوربین را کافی دانسته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا سامسونگ قصد دارد تا از گروه اول به گروه دوم انتقال پیدا کند و به سمت دوربین های دوتایی برود؟

امسال با گرایش کلی بازار موبایل به سمت دستگاه هایی با دو دوربین و تاثیر مثبت روی جذب کاربر می توان حدس زد که سامسونگ نیز همانند اپل برنامه طولانی مدت استفاده از دو دوربین را در گلکسی اس ۸ به ثمر خواهد رساند. انتظار می رود این دو دوربین یکی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و دیگر ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی پشتیبانی شوند. یکی از منابعی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده بود سامسونگ برای گلکسی اس ۸ بدین صورت عمل خواهد کرد، حال در یک پست دیگر به ما اعلام می کند که احتمالا سامسونگ ایده استفاده از دوربین دوتایی برای دوربین اصلی گلکسی اس ۸ را کنار بگذارد و فعلا ترجیح به استفاده از یک دوربین بدهد.

samsung-galaxy-s8-camera-details-720x513

حتما در ترنجی خوانده اید که گلکسی اس ۸ در دو اندازه بزرگتر از ۵٫۱ و ۵٫۵ اینچی گلکسی اس ۷ یعنی در اندازه های تقریبی ۵٫۷ و ۶٫۲ اینچ ارایه خواهد شد و هر دو مدل با نمایشگر خمیده تجهیز می شوند. اینجا سوال پیش می آید که چطور بین مدل کوچکتر و بزرگار تمایز نام قائل می شوند، چرا که هر دو مدل اج است اما از این که بگذریم بد نیست بدانید که احتمال دارد سامسونگ در گلکسی اس ۸ با نمایشگر کوچکتر از یک دوربین و در مدل بزرگتر از دو دوربین استفاده کند، سیاستی مثل اپل.

برخی این مورد را در جهت کسب سود بیشتر می دانند و برخی دشواری تولید! مشخص نیست اما ما ترجیح می دهیم بین مدل کوچکتر و بزرگتر تنها تفاوت اندازه نمایشگر و به طبع آن تفاوت اندازه باتری وجود داشته باشد نه موردی بیشتر!

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۸ با چه سیستم دوربینی ارایه می شود؟ از یاد نبرید که فعلا به جز آیفون ۷ پلاس و الجی جی ۵ که به ترتیب لنز تله و واید دارند، نمونه هایی مثل پی ۹ و میت ۹ صرفا در جهت افزودن اطلاعات بیشتر به تصویر و افکت هایی مثل تصاویر بوکه استفاده می شود و تاثیر چندانی در کیفیت عکاسی دوربین اصلی ندارند، این ادعا درباره جی ۵ و آیفون ۷ پلاس هم صادق است. سامسونگ همیشه دوربین های بسیار خوبی را تولید نموده که مشخصا اگر گلکسی اس ۸ یک دوربین داشته باشد باز هم حفظ این مورد حتما مد نظر این شرکت خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/12/02/samsung-stick-with-single-rear-camera-galaxy-s8/”]Sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

آقای عطا.یی امروز لیگ ندارید؟

Milad.tech

ممنون

Pouya tech

از اینکه یک دوربینه چون دوتا دوربین خوش حال شدم چون واقعا گوشی رو زشت میکنه ولی امیدوارم این اندازه ها درست نباشه اخه برای منی که منتظرم تا اس ۸ بیاد برم بخرم این اندازه بزرگه اگه اینجوری باشه همون اس ۷ اج میخرم

Pouya tech

اولشواصلاح میکنم از اینکه یک دوربینه خوش حال شدم چون دوتا دوربین واقعا گوشی رو زشت میکنه.. ای کاش یه گزینه ای به اسم ادیت داشتید

Saman

خوب دقیقا راه اپلو میره،آفرین به تقلیداتت

mohaamad

خیلیییییی خیلی مسخرست اگه این اندازه ها باشه! خیلیا با گوشی بزرگ مشکل دارن، گوشی استاندارد همون پنج اینچه که اکثریت براشون راحت تره! امیدوارم که اشتباه باشه این اطلاعات در مورد سایز

mehdi_tr74

۵٫۷ و ۶٫۲ ؟
خب واسه من مثل روز روشنه که همچین اندازه هایی نمیزنه سامسونگ، دیگه انقدر اندازه هاش ضایع هست که میشه فهمید
اونم واسه پرچمدارش بیاد همچین کاری کنه تقریبا غیر ممکنه ( منظورم ۶٫۲ اینچ هست)
نهایتا نسخه بزرگتر رو بکنه ۵٫۷ کوچیک تره رو ۵٫۱ یا ۵٫۲ نگه میداره

BENI.chalton

احتمالش خیلی ضعیفه که بخواد از یه دوربین استفاده کنه ولی اگه اگه هم استفاده کنه میخواد بزاره واسه نوت هشت استفاده کنه تا یه دوربین کاملا بی نقص رو بده بیرون ولی بازم میگم احتمالش خیلی ضعیف هست که بخواد تک دوربین بده بیرون.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)