حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه ایسوس Zenfone 3 Deluxe و Zenfone 3 Ultra در هند !

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ایسوس

سرانجام بعد از مدت ها انتظار، نمایندگی ایسوس در هند اعلام کرد که دو مدل از تلفن‌های ایسوس با نام (Zenfone 3 Deluxe  و Zenfone 3 Ultra ) امروز روانه بازارهای این کشور شد.

 نماینده شرکت در ادامه افزود قطعات این دستگاه‌ها تماماً فلزی بوده و همین دلیل اصلی بالا بودن قیمت آن‌ها می باشد. زنفون ۳ دلوکس آن در دو مدل در دسترس عموم خواهد بود که دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه RAM 6 GB و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ GB که قیمت فعلی آن؛ مبلغی در حدود ۶۲٫۹۹۹ روپیه بیان شده است. این در حالی است نمونه‌های مختلف با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه RAM 6 GB و حافظه ذخیره سازی ۶۴ GB دارای قیمتی در حدود ۴۹٫۹۹۹ روپیه می باشد.  با قرار دادن این سیستم بر روی زنفون ۳ اولترا شاهد آن هستیم که قیمت این گوشی هم ۴۹٫۹۹۹ روپیه می باشد.

ایسوس

هر دو مدل زنفون دلوکس و اولترا برای اولین بار در نمایشگاه Computex سال ۲۰۱۶ نمایش داده شده‌اند. گوشی زنفون ۳ دلوکس که به عنوان پرچم دار رسمی این شرکت با بدنه از جنس آلومینیوم شناخته می شود، دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی کاملاً  HD وSuper AMOLED و  نیز فضای رنگ ۱۰۰ درصد NTSC می باشد. این دستگاه دارای ناهنجاری‌های فوق العاده نازک است و با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ طراحی  شده است که دارای گرافیک Adreno 530 GPU به همراه RAM 6 GB و حافظه ذخیره سازی داخلی ۶۴ GB ارائه شده است این در حالی است که بسته دوم این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ است که با گرافیک Adreno 530 GPU با کلاک ۶۵۳MHz و حافظه ذخیره سازی داخلی ۲۵۶ GB روانه بازار شده است.

این گوشی دارای دوربین عقب ۲۳ مگا پیکسلی با سنسور تصویر IMX318 سونی و نیز یک f/2.0 بزرگ به همراه ۴ محور تثبیت کننده تصویر نوری برای تصاویر و ثبات الکترونیکی و ۳ محور برای فیلم برداری باکیفیت ۴K UHD می باشد. این دوربین دارای یک لیزر  AF و سیستم تشخیص فاز AF  نیز می باشد. گوشی زنفون ۳ دلوکس دارای یک پردازنده برای پشتیبانی از سنسور اثر انگشت خود می باشد که در قسمت عقب آن جای گرفته است و نیز سیستم QuickCharge 3.0 برای شارژ سریع دستگاه و همچنین دارای یک درگاه USB 3.0 از نوع C نیز در قسمت پایین گوشی می باشد.

ایسوس

هدف اصلی از ارائه فبلت زنفون ۳ اولترا در واقع جهت در برگیری طیف گسترده ای از دوست داران فایل‌های چند رسانه‌ای (multimedia) می باشد. این فبلت دارای یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی Full HD به همراه وسعت رنگ  ۹۵ درصدی (NTSC) و همچنین فناوری ویدئوی انحصاری ASUS Tru2Life+ می باشد که در تلویزیون ۴K UHD نیز تجربه‌اش کرده است. سیستم صوتی به همراه بلندگوهای جدید و قدرتمند با بهره گیری از فناوری وضوح صدای بالا(HRA) نیز از دیگر قابلیت‌های این فبلت می باشد. سخنرانان این برند ادعا می کنند که از ۵ آهنربای طراحی شده توسط شرکت دالبی در این دستگاه استفاده کرده‌اند. قابلیت اجرایی این دستگاه مرهون وجود پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۵۲ به همراه گرافیک Adreno 510 GPU و نیز RAM 4 GB می باشد. این فبلت نیز از همان دوربین عقب ۲۳ مگا پیکسلی گوشی زنفون ۳ دلوکس و نیز باتری با قدرت ۴۶۰۰mAH که مجهز به فناوری QuickCharge 3.0 می باشد؛ بهره می برد. نکته قابل توجه این است که از این فبلت می توان به عنوان یک پاور بانک با توان خروجی ۱٫۵A آمپر نیز برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کرد. گوشی زنفون ۳ دلوکس در رنگ‌های نقره‌ای یخی و طلایی ماسه‌ای در دسترس همگان خواهد بود در حالی که گوشی زنفون ۳ اولترا در رنگ‌های نقره‌ای یخی و تیتانیوم خاکستری به بازار هند راه یافتن.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://tech.firstpost.com/news-analysis/asus-zenfone-3-deluxe-and-zenfone-3-ultra-launched-in-india-350614.html”]firstpost[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

زیبا ولی گرون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی