حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنظیمات رزولوشن نمایشگر با اندروید نوقا به گلکسی S7 افزوده خواهد شد

رزولوشن (QHD (1440*2560 در چند سال اخیر به یک استاندارد در میان پرچم‌داران اندرویدی تبدیل شده است. با فراگیر شدن این رزولوشن کاربران به دو دسته‌ی عمده تقسیم شده‌اند، دسته‌ی اول که معتقدند چنین رزولوشنی در یک صفحه‌نمایش کوچک کاربردی ندارد و تنها باری اضافه بر دوش سخت‌افزار گوشی اضافه می‌کند؛ دسته دوم نیز افرادی هستند که از یک نمایشگر گوشی هوشمند با فشردگی پیکسلی بالا بی‌نهایت لذت می‌برند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ در تولید گلکسی نوت ۷ به هردو دسته‌ی این کاربران توجه نشان داد و امکان تغییر رزولوشن صفحه‌نمایش را برای کاربران فراهم کرد تا بتوانند از میان سه رزولوشن HD، FHD و QHD هرکدام را که ترجیح می‌دهند برای نمایشگر گوشی هوشمند خود انتخاب کنند. اما حالا با حذف کامل نوت ۷ از بازار کاربرانی که در برنامه‌ی آزمایشی اندروید ۷ نوقا بر روی گلکسی S7 مشارکت داشته‌اند، گزارش داده‌اند که این امکان نرم‌افزاری به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل در پرچم‌دار فعلی سامسونگ افزوده خواهد شد و این یعنی کاربران گلکسی S7 نیز می‌توانند رزولوشن مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اما باید منتظر ماند و دید این یعنی اقرار سامسونگ به بیهوده بودن فشردگی پیکسلی ۵۷۶ PPI در یک صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی و یا تنها یک امکان آزمایشی در نسخه‌ی بتای اندروید ۷ نوقا خواهد بود که با ارائه‌ی نسخه‌ی نهایی حذف خواهد شد؟

به‌علاوه اگر مانند آنچه در نسخه‌ی بتا مشاهده شده تنظیمات پیش‌فرض صفحه بر روی رزولوشن (FHD (1920*1280 قرار گیرد احتمالاً بسیاری از کاربران نه‌تنها اصراری به بازگردانی این رزولوشن به حالت QHD نخواهند داشت بلکه از افزایش عمر باتری گوشی هوشمند خود راضی‌تر نیز خواهند شد.

نظر شما در این رابطه چیست، اگر این امکان برای شما نیز فراهم شود کدام رزولوشن را انتخاب خواهید کرد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Resolution-settings-coming-to-Galaxy-S7-in-Nougat-phone-defaults-to-FHD-instead-of-QHD_id88164″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

این خیلی قابلیت خوبیه قبلا هم گفته بودم کاش بقیه شرکتا هم همین قابلیت و اضافه کنن،

جدیدا برنامه Boost+ که کار اچ تی سیه این قابلیت و اضاف کرده اما نه مث سامسونگ ،اینجوره که هر برنامه ایو دلتون بخواد میتونید رزولوشنش و کم کنید یعنی بصورت یه تیک برا هر برنامه!جالبه بنظرم،بعضی برنامه ها مث تلگرام باهاش مشکل دارن،ولی در کل خوبه،اما اگه میشد کلا همه جای گوشی مثلا اچ دی میشد خوب بود.
میتونین برنامش و از تو گوگل پلیم پیدا کنید.

Yas

رزولوشن اس٧اج اگه ب فول اچ دى تبدیل شه خیلى به عمر باترى کمک میکنه
سلطان باترى میشه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش