حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید نوقا به‌صورت آزمایشی برای کاربران داوطلب Honor 8 عرضه شد

چند هفته قبل زیر برند Honor با کمک وب‌سایت XDA از داوطلبین برای آزمایش نسخه‌ی جدید رابط کاربری EMUI 5.0 بر اساس سیستم‌عامل اندروید نوقا که هم‌زمان با رونمایی هوآوی Mate 9 معرفی شده بود، دعوت به عمل آورد و حالا این نسخه‌ی آزمایشی به دست این کاربران داوطلب رسیده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

گوشی هوشمند Honor 8 به‌عنوان یک دستگاه ۴۰۰ دلاری مشخصات و امکانات بسیار خوبی دارد و با چشم پوشی از چند نقطه ضعف این محصول، یک گوشی هوشمند عالی به شمار می‌آید. در به‌روزرسانی اندروید نوقا ترکیب رنگ آبی و سفید جایگزین رنگ‌های خاکستری و آبی تیره شده است؛ همچنین تغییرات بسیار خوبی هم در امکانات نوار ابزار منوی اعلان ایجاد شده که می‌توانند مفید باشند.

در متن تغییرات این آپدیت ذکر شده که با بهینه‌سازی رابط کاربری جدید تجربه‌ی کاربری Honor 8 نیز بهبود یافته و همچنین عنوان شده که تقریباً اکثر اپلیکیشن‌ها تنها با سه حرکت در دسترس شما خواهند بود؛ درنهایت اما همچنان زمان ارائه‌ی رسمی و عمومی این آپدیت مشخص نشده است و فعلاً فقط می‌توانید به تماشای تصاویر زیر از محیط این رابط کاربری جدید اکتفا کنید.

۱ ۲ ۳ ۵

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/honor_8s_android_nougat_beta_now_rolling_out_to_testers-news-21756.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliahmadi61

سلام .اندروید ۷ آزمایشی روی p9 نصب کردم بنده.اگر خواستید بررسی کنید خبرش قرار بدید اسکرین شات از محیطش در خدمتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش