حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

غول جمهوری گیمرهای ایسوس معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ایسوس، برندهای مطرح فناوری

شرکت ایسوس سال گذشته با معرفی لپتاپ ROG GX700 که در کنار مشخصات رده‌بالا، از کولینگ مایع بهره می‌برد، موجب حیرت همگان شد. حال برای سال جاری مدل جدید ROG GX800 را معرفی کرد که با ساختاری مشابه مدل قبل اما سخت‌افزاری جدید همراه است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفته شد، کمپانی ایسوس به تازگی غول ۲۰۱۶ جمهوری گیمرهای خود را با نام ROG GX800 معرفی کرد. لپتاپی که قیمت مشخصی نداشته اما به قدرتمندترین سخت‌افزارها در بین رقبا مجهز شده است.

پردازنده نسل ششمی اسکای‌لیک Core i7-6820HK با فرکانس ۲٫۷ تا ۳٫۶ گیگاهرتزی و قابلیت Hydro Overclocking System ایسوس برای ارتقا فرکانس تا ۴٫۲ گیگاهرتزی، حافظه رم DDR4 با فرکانس ۲۸۰۰ مگاهرتزی، دو تراشه گرافیکی GeForce GTX 1080 با فرکانس ۱۹۶۱ مگاهرتزی و فرکانس حافظه ۵ گیگاهرتزی از مشخصات قابل‌توجه این لپتاپ هستند.

در دیگر ویژگی‌ها باید به سه اس‌اس‌دی با استاندارد M.2 NVMe، نمایشگر ۱۸ اینچی Ultra HD با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسلی و  پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا و در نهایت صفحه‌کلید گیمینگ مکانیکی MechTAG اشاره داشت.

قطعا با چنین مشخصاتی ROG GX800 می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان داده و در برابر رقبا پیروز باشد. اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت اعلام نشد و باید منتظر ماند تا کمپانی تایوانی جزئیات کامل را در اختیار بگذارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.nextpowerup.com/news/31713/asus-rog-gx800-liquid-cooled-gaming-notebook-now-available/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

احتمالا باید خونه ات رو بفروشی تا بتونی این رو بخری.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH