حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ اعلام کرد باتری‌های گلکسی S7 امن هستند

در پی گزارش‌های منتشر شده از انفجار و آتش گرفتن گلکسی S7 در این هفته، سامسونگ به‌طور رسمی به این اخبار در مورد کیفیت و امنیت خانواده‌ی گلکسی S7 واکنش نشان داد؛ در ادامه برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

از ده میلیون دستگاهی که در آمریکا فعال هستند تا به حال هیچ گزارش تائید شده‌ای در مورد مشکل داخلی باتری و آتش‌سوزی هیچ‌کدام از محصولات خانواده‌ی گلکسی S7 به دست ما نرسیده است؛ در عین حال وجود مواردی که به دلیل آسیب شدید خارجی دچار این مشکل شده‌اند را تأیید می‌کنیم ولی تا زمانی که دستگاه‌ها برای آزمایش دقیق به دست متخصصان سامسونگ نرسند تشخیص دلیل قطعی این اتفاقات امکان‌پذیر نیست.

ما هم تقریباً اطمینان داریم که گلکسی S7 و S7 edge محصولات ایمنی هستند و موارد معدود که مشکل‌دار گزارش شده‌اند احتمالاً تحت شرایط ویژه‌ای قرار گرفته‌اند. تجربه نشان داده که هر دستگاهی حتی آیفون‌های اپل نیز در شرایط مختلف امکان آتش گرفتن دارند اما وقوع چنین موارد بسیار نادر است.

همان‌طور که همه‌ی شما به یاد دارید سامسونگ مدتی قبل به دلیل مشکلی که برای باتری گلکسی نوت ۷ رخ داد به‌ناچار در دو مرحله تمامی محصولات فروخته شده را پس گرفت و تولید این دستگاه را متوقف کرد؛ اما این موضوع هیچ ارتباطی با خانواده گلکسی S7 که از ماه مارس در بازار عرضه شده‌اند، ندارد؛ اما به نظر سامسونگ همچنان احساس می‌کند برای رفع نگرانی‌های احتمالی مشتریان به شفاف‌سازی و رفع هرگونه ابهام نیاز دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S7-battery-safety-statement_id87993″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahinhhh

به نظر منم S7 امنه

Shahinhhh

خدایی هیچی حس امنیت نمیشه :/

Mostafa76

من که از روزی که دارم به جز خط و خش روی دکمه هوم دیگه مشکلی ندیدم ازش ?☺

siavash-t

من بعد چند ماه همون خط و خش رو هم ندارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش