حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین مینی کامپیوتر ورک استیشنی جهان توسط HP معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌پی، اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت HP به تازگی از نخستین مینی کامپیوتر ورک‌استیشنی جهان با نام Z2 Mini پرده برداشت که برخلاف دیگر کامپیوترهای مناسب کسب و کار، از ابعاد کوچکی برخوردار است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

کمپانی اچ‌پی وعده عملکرد بالایی برای Z2 Mini می‌دهد که برخلاف ابعاد و سایز آن است. Z2 Mini در کنار عدم اشغال فضا، قدرت بالایی داشته و برای اجرای برنامه‌های سنگین و حرفه‌ای چون CAD و برخی دیگر مناسب است.

ابعاد دستگاه ۲٫۳ *۸٫۵ اینچ بوده که هم‌اندازه یک فنجان اسپرسو محسوب می‌شود. البته چنین ابعادی نشان دهنده قدرت کم Z2 Mini نیست و HP از سخت‌افزارهای رده‌بالایی چون پردازنده ذئون اینتل ، تراشه گرافیکی  Quadro  مدل M620 انویدیا و درایو توربو ۱٫۵ ترابایتی اچ‌پی به کار گرفته است.

به گفته شرکت سازنده، Z2 Mini می‌تواند تا شش نمایشگر را پشتیبانی کرده و عملکردی بالاتر از رقبا داشته باشد. جدای از عملکرد، طراحی هشت ضلعی این دستگاه منحصربفرد بوده و سیستم خنک‌کننده آن نیز ۶۳ درصد کمتر از دیگر هم‌رده‌ها صدایی از خود منتشر می‌کند.

HP می‌گوید Z2 Mini ویژه کاربران CAD طراحی شده و برای اجرا بیش از ۲۰ برنامه مخصوص دارای گواهی است. شرکت سازنده این مینی کامپیوتر را در دو مدل ویندوز ۱۰ و لینوکس وارد بازار خواهد کرد. اگرچه قیمت پایه این مینی کامپیوتر ۶۹۹ دلاری بوده اما از ماه دسامبر با قابلیت خرید در پیکربندی‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی به فروش خواهد رسید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/hp-unveils-the-z2-mini-workstation-smaller-than-a-cup-of-espresso”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH