حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: اچ‌پی به دنبال جانشین اندرویدی الیت ایکس 3 (Elite X3) است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، ٌٌWindowsPhone، اچ‌پی، اسمارت‌فون، شایعات

گوشی ویندوز 10 اچ‌پی(HP) در بازار بسیار خوب عمل نکرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی الیت ایکس 3 به دلایلی در بازار موفق نبود و حال این شایعه به وجود آمده که این کمپانی برای تبدیل کردن گوشی نه چندان محبوب خود به یک گوشی محبوب، می‌خواهد نسخه اندروید را جایگزین نسخه ویندوز کنند. گوشی فروش عمده خود را در سازمان‌ها به دلیل پشتیبانی خوب از قابلیت “کانتینیوم” مایکروسافت تجربه کرد. به نظر می‌رسد که بیشتر برندها به اندروید رو آورده‌اند و قصد دارند که تمرکز خود را بر روی دستگاه‌های اندرویدی بگذارند.

این اشتباه است که بگوییم ویندوز 10 موبایل به زمان مرگ خود رسیده، حداقل در زمان کنونی؛ طبق گزارشات مایکروسافت قصد دارد که تا پایان سال 2018 آپدیت عظیمی به نام “Feature_2” را در راه احیا ویندوز موبایل، عرضه کند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌خواهد آپدیت را با سخت‌افزار جدیدتری معرفی کند. ردموندی‌ها یا قصد تولید اکوسیستم جدیدی برای قسمت موبایل خود دارند یا می‌خواهند که دستگاه‌های خود را با سیستم عامل جدیدی عرضه کنند که در آن بتوان از بازی‌ها و نرم‌افزارهای پلتفرم‌های دیگر استفاده کرد.

در شایعات جدید آمده که اچ‌پی ایکس 3 جدید از سری تازه اسنپدراگون 835 که توانایی استفاده از دستورات x86 را دارد، استفاده می‌کند که نشان از باز طراحی اساسی آن می‌دهد. با توجه به وضعیت کنونی، ایجاد تلفنی که اندروید را روی صفحه‌نمایش اجرا کند و با ویندوز 10 بالا بیاید، تنها راهی است که این شرکت می‌تواند پیش بگیرد. همچنین ذکر شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی چیزی است که به نام “Andromeda OS” نامگذاری شده که از یک پروژه قدیمی در گوگل اقتباس کرده است؛ این بدان معناست که تمرکز این سیستم عامل ممکن است روی پردازنده باشد.

نظر شما در مورد اقدامات اچ‌پی و مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...