حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: پروژه کنسل شده مایکروسافت با نام ساعت هوشمند مونریکر نوکیا

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، تماشا کنید، مایکروسافت، نوکیا

اگر به یاد داشته باشید برای شما در مورد ساعت هوشمند نوکیا گفته بودیم که قرار بود توسط مایکروسافت توسعه داده شود. این پروژه را با نام ساعت مونریکر نوکیا می‌شناختیم اما به هر حال این ساعت فعلا به تاریخ پیوسته است و به عنوان یک پروژه کنسل شده باید از آن یاد کنیم. در ادامه همراه باشید تا نگاهی به این ساعت هوشمند داشته باشیم.

تا قبل از این که به سراغ ویدیو برویم، در مورد این ساعت هوشمند تصاویری را دیده‌بودیم که بیشتر از UI نهایی شده منتشر شده بود اما یک ساعت هوشمند علاوه بر اهمیت طراحی نرم افزار، طراحی خودش هم از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود. صحبت‌های جالبی منتشر شده است که گویا این ساعت هوشمند قرار نیست به صورت کلی لغو شود.

به زبان دیگر به نظر می‌رسد فعلا به صورت نیمه معلق درآمده تا شاید نوکیا به صورت کلی پروژه را برعهده بگیرد. از جمله ویژگی‌های مطرح در این ساعت هوشمند می‌توان به پشتیبانی از ژست‌های حرکتی است به صورتی که کاربر بتواند بهترین تجربه کاربری را داشته باشد.

[aparat id=”uBd0c”]

نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Microsofts-canceled-Nokia-Moonraker-smartwatch-shown-in-hands-on-video_id87698″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد مهدی شاطریان

به نظرم شبیه ساعت اپله هرچند که کاربرا این روزا به جای این که یک محصول که طراحیش کپی شده هست رو نخرن بیشتر میان به سمتش

mehrdad_ma

این مایکروسافت اگر مک‌لارن را کنسل نمیکرد الان اپل تا سه بعدی سه بعدی نمیکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....