حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر عامل مایکروسافت: با هر کسی که پیروز انتخابات آمریکا می‌شد دست یاری می‌دادیم

مدیر عامل شرکت مایکروسافت نیز همچون دیگر شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته و شناخته شده جهان درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا اظهار نظر کرده است منتها در صفحه LinkedIn خود!

ساتیا نادلا پیروزی دانلد ترامپ را در انتخاب ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به وی تبریک گفته و تصریح کرده که شرکت مایکروسافت نه تنها با ترامپ که با هر کس دیگری که دیروز سربلند از کارزار انتخابات بیرون می‌آمد دست یاری و همکاری می‌دهد.

مدیر عامل مایکروسافت در پیام خود خطاب به رییس جمهور جدید آمریکا نوشته است:

«دیروز ما شاهد اجرای روند دموکراسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا بودیم. نتیجه این انتخابات برای همه دنیا از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است و من به خوبی آگاهم که مجموعه مایکروسافت نیز در پیامدهایی که از این رهگذر حاصل می‌شود شریک و سهیم است. شرکت مایکروسافت پیروزی دانلد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا تبریک می‌گوید و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با برگزیده‌ای که روز گذشته به عنوان رییس جمهور منتخب معرفی شد اعلام می‌کند. شرکت مایکروسافت برای نیل به ارزش‌ها و اهداف خود همچنان متعهد و ثابت قدم است و همه تلاش خود را برای پرورش و اشاعه فرهنگ متنوع و فراگیر به کار خواهد بست. با اهتمام به اجرای چنین خواسته‌ای و نگاه به آینده، از همین امروز مجموعه شرکت مایکروسافت با همه توان و دانش خود در خدمت دولت و کنگره جدید آمریکا خواهد بود.»

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/microsoft-ceo-satya-nadella-us-election-results/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد

تیتر مطلب از لحاظ جمله بندی درست نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار