حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی تلفن هوشمند بدون حاشیه هوآوی در ۱۶ دسامبر

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، هواوی

براساس گزارش های قبل، شرکت هوآوی همانند شیائومی که اخیرا به معرفی گوشی هوشمند بدون حاشیه Mi Max را معرفی کرده، بر روی تلفن هوشمند بدون حاشیه مشغول کار است. اگرچه به نظر می رسید این محصول در سال ۲۰۱۷ معرفی شود اما گزارش جدیدی به رونمایی آن در اواخر سال جاری اشاره دارد. برای مشاهده ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

باتوجه به گزارش جدید، هوآوی اواخر سال جاری یعنی در ۱۶ دسامبر به معرفی تلفن هوشمند بدون حاشیه خود می پردازد. گفته می شود پنل صفحه نمایش گوشی هوشمند موردبحث هوآوی توسط سامسونگ توسعه پیدا کرده و هر چهار گوشه آن به شکلی منحنی است.

در گزارشی دیگر گفته شده سامسونگ نیز قصد داشته گلکسی اس ۸ را با صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه معرفی سازد، پرچمداری که با مشخصات قابل توجهی همراه است.

متاسفانه گزارش نام تلفن هوشمند را ذکر نکرده و مشخص نیست چه نامیده می شود. اما در هر صورت می تواند محصولی موردتوجه ای محسوب شده و محوبیتی را کسب کند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی می بایست تا ۱۶ دسامبر و تاریخ معین شده منتظر ماند و نمی توان به شایعات اکتفا کرد. در اخباری مرتبط کمپانی چینی اخیرا فبلت میت ۹ و میت ۹ پورش دیزاین را معرفی کرده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/huaweis-bezel-less-smartphone-might-be-unveiled-on-december-16th/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH