حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ ششم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در راه است؟

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، موبایل

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نخستین گوشی‌های هوشمند رده بالای اپل هستند که در پنج رنگ طلایی، نقره‌ای، رز گلد، مشکی و “جت بلک” موجود شده‌اند. اگر این تعداد رنگ کفایت نکند، رنگ ششم نیز به زودی به خط تولید اضافه خواهد شد.

در همین حال، سایت ژاپنی مک اوتاکارا (Mac Otakara) گزارش داده که احتمال ارایه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در رنگ “جت وایت” بسیار قوت دارد و دور از انتظار نیست.

به نوشته این سایت، این اطلاعات از شبکه توزیع شرکت اپل به بیرون درز کرده است اما زیاد هم در خور اعتماد نیست. مثل همیشه، پاره‌ای از شایعه‌ها بیش از شایعات دیگر به واقعیت نزدیک‌اند و ما چاره‌ای جز این نداریم که صبوری کنیم و ببینیم این شایعه چه گونه از آب درمی‌آید.

در هر صورت، آیفون ۷ در رنگ “جت وایت” جذابیت خاص خودش را دارد و یحتمل برای شرکت اپل فکر اولیه بدی نباشد که در عمل دست به ساخت آیفونی با چنین رنگ جدیدی بزند.

از آن نظر که رنگ “جت بلک” دارای سطحی فوق‌العاده براق است، نمونه جت وایت آن نیز قاعدتا براق است. آن چه که در تصویر دیده می‌شود، تصویری است که با کامپیوتر ساخته و پرداخته شده اما به احتمال خیلی زیاد آیفون ۷ پلاس در رنگ “جت وایت” این شکلی خواهد بود.

شما چه می‌گویید؟ درست است که اپل رنگ “جت وایت” را به مجموعه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اضافه کند؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Jet-White-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-coming-soon_id87504″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mo.Ja

جالبه رنگش
اول باید مشکلات خش و اینا رو برطرف کنه

Milad.tech

خیلی بعیده
چون اپل پروسه ی طراحی و تولید طولانی مدتی داره.یهو نمیاد تغییرات ایجاد کنه
آیفون ۴ مشکل آنتن داشت و نتونست تا مدت زیادی برطرفش کنه
آیفون ۵ مشکل بدنه داشت و تا آخرین روز تولید برطرف نشد همینطور بنفشی دوربین
یا حتی بدنه ۶plus که خم میشد تا زمان تولید حل نشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار