حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی از مادربورد صنعتی جدید ایسوس N3700T

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

مادربوردها به عنوان زیرساخت و اصلی ترین قطعه در کامپیوتر، همواره برحسب نیاز و کاربرد کاربران با مشخصات و ویژگی های خاصی تولید و عرضه می شوند. شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین کمپانی تولید کننده مادربورد در جهان، خط تولیدی اختصاصی برای مادربوردهای صنعتی دارد که یکی از زیرشاخه محصولات این خط تولید، خانواده مادربوردهای پردازنده آنبورد یا SoC است. در این خبر، شما را با مادربورد جدید ایسوس با نام N3700T آشنا می کنیم.

مادربورد N3700T با فرم فاکتور استاندارد Thin Mini-ITX و با ابعد ۱۷*۱۷ سانتیمتر تولید می شود. این مدل با استفاده از پردازنده پنتیوم چهار هسته ای Braswell-Q N3050 به صورت آنبورد قدرت پردازشی کافی را برای اجرای فرامین و نرم افزارهای روزمره مهیا کرده است.

کم مصرف و باریک

به دلیل استفاده از پردازنده آنبورد و قطعات کم مصرف، N3700T نیاز به منبع تغذیه ندارد و یک آداپتور ۱۹/۱۲ ولت DC، توان لازم برای کار مداوم این بورد را مهیا می کند. N3700T به دلیل استفاده از رم های SO-DIMM  و جایگری افقی روی مادربورد، از لحاظ ارتفاع N3700T نسبت به مادربوردهای با فرم فاکتور ITX، ۴۴ درصد باریکتر است و جای کمتری اشغال می کند. این ضخامت کلی قطعات منجر به این می شود تا N3700T به مادربوردی ایده آل برای محصولاتی مانند All-In-One و ThinClient باشد.

سازگاری و توسعه پذیری

مادربورد N3700T کلکسیونی کامل از هدرها و کانکتورهای مختلف است. یک پورت mini PCIe با پشتیبانی از mSATA و یک پورت mini PCIe مجزا برای نصب سایر قطعات سازگار با این رابط، خروجی های متنوع تصویر HDMI، D-Sub و LVDS برای استفاده در کامپیوتر های یکپارچه، ۴ پورت USB 3.0، پورت استاندارد شبکه RJ45، هدر COM و هدر TPM در این مادربورد بسیار کوچک وجود دارد.

n3700t-3

این مادربورد نیز مانند مادربوردهای سری دسکنتاپ ایسوس از فناوری های محافظتی ایسوس مانند LanGuard و PolySwitch در حافظه های رم استفاده می کنند. علاوه بر این ها تمامی ورودی خروجی ها در برابر الکتریسیته ساکن و شوک الکتریکی محافظت می شوند. تمامی خازن های به کارگرفته شده در مادربورد از نوع جامد بوده و طول عمر ۲٫۵ برابری نسبت به خازن های رایج دارا هستند. همچنین این خازن ها می توانند به مدت ۵۰۰۰ ساعت در دمای ۱۰۵ درجه و به مدت ۵۰۰۰۰ ساعت در دمای ۶۵ درجه بدون مشکل کار کنند.

n3700t-1

ایسوس به منظور اطمینان از سازگاری این مادربورد با دیگر قطعات، آن را با بیش از ۱۰۰۰ دستگاه تست کرده است. همچنین به مدت ۷۰۰۰ ساعت تست پایداری در شرایط آب و هوایی مختلف دوام این مادربوردها در برابر سخت ترین شرایط و مکان های غیر عادی بیمه می کند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....