حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست بلوتوث شیائومی Mi Sport معرفی شد

شیائومی یک هدست بلوتوث ورزشی را با نام Mi Sport معرفی کرد. این محصول از طراحی کلاسیک داخل گوشی بهره می‌برد به‌علاوه یک قلاب پشت گوشی نیز به نگه‌داشتن این هدست بر روی گوش‌های شما کمک کند. گوشی‌های چپ و راست این هدست با یک سیم به یکدیگر متصل شده‌اند بنابراین با گم‌شدن این محصول هردو گوشی را باهم از دست خواهید داد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

شاید گوشی‌های این محصول کمی بزرگ به نظر برسند اما در مجموع تنها ۱۷٫۸ گرم وزن دارند؛ درحالی‌که شیائومی وعده داده باتری ۱۱۰ میلی‌آمپری این محصول تا ۷ ساعت پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. این هدست به‌وسیله‌ی بلوتوث نسخه‌ی ۴۰٫۱ به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد و می‌توانید آن را هم‌زمان به دو دستگاه مختلف متصل کنید.

هدست بلوتوث Mi Sport دارای استاندارد IPx4 می‌باشد یعنی این محصول نسبت به پاشیده شدن آب بر روی آن مقاوم است؛ به‌علاوه محدوده‌ی دمایی عملکرد این هدست نیز بین -۲۰ درجه سانتی‌گراد تا ۷۰ درجه بوده و اگر در چنین دمای شدیداً سرد یا گرمی قرار گرفتید لااقل نیازی نیست نگران عملکرد هدست خود باشید.

قیمت این محصول نیز تنها ۲۲ دلار می‌باشد و از ۱۱ نوامبر در بازار چین عرضه خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_launches_mi_sports_bluetooth_headset_ipx4rated_7hour_battery_life-blog-21478.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

بردش چقدره

Mo.Ja

شیائومی
خدالعنتت کنه
یک هفته پیش هندزفری خریدم
یکم زودتر معرفی میکردی خو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش