حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به‌ظاهر جدید رابط کاربری فروشگاه گوگل پلی داشته باشید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، گوگل

فروشگاه گوگل پلی به‌زودی یک به‌روزرسانی در رابط کاربری خواهد داشت و این ظاهر جدید در نسخه ۷٫۱٫۱۵ این فروشگاه در دسترس قرار خواهد گرفت و برخی از این تغییرات به‌تازگی فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا باهم نگاهی کوتاه به این تغییرات داشته باشیم.

همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید دکمه‌ی Install (نصب) عریض‌تر از قبل شده و در واقع تمام عرض صفحه را می‌پوشاند که احتمالاً این تغییر به‌منظور کمک به افراد کم‌بینا و همین‌طور افرادی که انگشتان درشتی دارند انجام شده است. به‌علاوه کادری که در زیر نام توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار موجود بود و محدوده‌ی سنی مناسب برای اپلیکیشن را نشان می‌داد نیز حذف شده است. همین‌طور نشانی که اپلیکیشن را به عناوین مشابه مرتبط می‌کرد و نشانی که دسته‌بندی اپلیکیشن را نشان می‌داد نیز حذف شده‌اند. این رابط تازه همچنان میانگین امتیازات کسب شده‌ی اپلیکیشن را به شکل ستاره‌ها نشان می‌دهد و رقم حدودی تعداد دانلود نرم‌افزار نیز هنوز نمایش داده می‌شود، اما این دو مورد دیگر در میان یک نشان قرار ندارند و درست زیر دکمه‌ی نصب نوشته شده‌اند. در ضمن تصاویر گرفته‌شده از داخل اپلیکیشن نیز بزرگ‌تر از قبل شده و لینک READ MORE نیز جابجا شده است.

این رابط کاربری تازه در یک نکسوس ۶P با اندروید ۷٫۱٫۱ مشاهده شده و می‌توانید ظاهر قبلی و جدید را در تصاویر زیر مقایسه کنید.

۱ ۲

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Take-a-look-at-the-Google-Play-Stores-new-UI-for-individual-apps_id87462″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش