حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

G6 ال جی طراحی غیرماژولار داشته و با اسکنر عنبیه چشم همراه است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

شرکت ال جی G5 را به عنوان پرچمداری نیمه ماژولار طی رویداد MWC 2016 معرفی کرد. G5 به نظر می رسید فروش بالایی را برای ال جی به دنبال داشته باشد اما متاسفانه پیش بینی های شرکت کره ای برخلاف انتظار بوده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

در این بین ال جی تصمیم داشته تا طراحی ماژولار را از G6 برداشته و این پرچمدار با طراحی بهبودیافته از راه می رسد. البته V20 نیز برخلاف G5 عملکرد بهتری داشته با آن که نسبتا ماژولار بود.

روزهای گذشته شایعه شد، G6 به قابلیت MST در سیستم پرداخت موبایل مجهز است. حال گزارش جدیدی می گوید، پرچمدار ۲۰۱۷ در کنار حسگر اثر انگشت، با طراحی غیرماژولار از راه خواهد رسید.

همچنین مدت زمان طولانی تا معرفی G6 باقی نمانده، بنابراین باید منتظر سیل عظیمی از شایعات پیرامون پرچمدار آینده ال جی بود. گفتنی است اسکنر اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی های G6 خواهد بود.

سوالات درباره این تلفن هوشمند بسیار است و پاسخ مشخص و دقیقی در کار نیست. احتمال می رود ال جی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ کوالکام، حافظه رم ۶ گیگابایتی و صفحه نمایش QHD در G6 به کار گیرد.

گذشته از آن سیستم عامل اندروید ۷٫۱ نوقا نیز دیگر ویژگی پرچمدار آتی محسوب می شود. به هر  حال شایعات فراوان است و حقیقت ناکافی، در این بین باید تا MWC 2017 برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر ماند.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

به نظرم ال جی باید نمایشگرشو یکم روشن تر کنه.چون کیفیت رنگ ها و نمایش عالیه تنها مشکل نمایشگر نور کمه
باتری رو باید یه فکری به حالش بکنه یا افزایش حجم مثلا۴۰۰۰mah یا بهینه کردن نمایشگر.کیفیت بدنه ی دستگاههاش هم متاسفانه افتضاحه
از طرفی کیفیت اسمبل قطعات هم زیاد جالب نیست متاسفانه با زمین خوردن خیلی سریع نابود میشن
حتی V10 که از جان سخت ها بود وقتی زمین میخوره نمایشگر دوم ناتیفیکیشن سریع دچار ایراد میشه

Unknown

به نظر من اولین چیزی که تو جی ۶ باید بهبود پیدا کنه باطریه
بعدشم طراحی و جنس بدنه

چرا همه جا نوشتین حسگر اثر انگشت ویژگی دیگر جی ۶ احتمالا منظورتون اسکنر عنیه چشم بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH