حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گجت مخصوص سرفیس Dial از چه برنامه‌هایی پشتیبانی به عمل می آورد؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

مایکروسافت در کنفرانس معرفی سرفیس استودیو ، از گجت خاصی با نام سرفیس Dial پرده برداشت که دارای امکانات جالب و منحصر به فردی است. این گجت و دستگاه مخصوص ، تنها بر روی سرفیس‌های مایکروسافت کار می‌کند و تمامی سرفیس‌ها از سرفیس پرو ۳ به بعد ، از این دستگاه پشتیبانی به عمل می‌آورند. اگر کنجکاو هستید تا بدانید سرفیس Dial از چه برنامه‌هایی پشتیبانی می‌کند ، با ترنجی همراه باشید…

شاید در نگاه اول این دستگاه همانند یک کیس بسیار کوچک و یا حتی به دیدگاه برخی از شوخ طبعان پارسی ، همانند یک فلاکس هوشمند باشد اما کارکرد عجیب دایال ، همگان را به تعجب واداشته است. اگر شما یک طراح هستید و از سرفیس و یا حتی کامپیوتر خود برای طراحی استفاده می‌کنید ، ترکیب Surface Dial و سرفیس استودیو می‌تواند خارق العاده باشد. البته بهتر است این موضوع را نیز ذکر کنیم که سرفیس دایال ، تنها بر روی دستگاه‌های مخصوص مایکروسافت کار می‌کند.

برنامه‌های زیر ، احتمالا به صورت رسمی و بعد از انتشار بروزرسانی رد استون ۲ ویندوز ۱۰ ، از سرفیس دایال پشتیبانی به عمل خواهند آورد.

Bluebeam (Revu)
Drawboard (Drawboard PDF)
Mental Canvas (Mental Canvas Player)
Silicon Benders (Sketchable)
Smith Micro (Moho 12)
Spotify (Spotify)
Staffpad (StaffPad)
Windows (All)
Word, PPT, Excel (Office Win32)
OneNote (UWP version)
Windows Maps
Plumbago
Sketchpad
Groove Music
PewPew Shooter
Microsoft Photos
Paint

از سرفیس Dial می‌تواند چه استفاده‌هایی کرد؟

  • کلیک کردن ، چرخش و تعویض منو
  • امکان سوییچ لحظه‌ای و ساخت منوهای چرخشی در نرم افزارهای مخصوص
  • ارائه بازخورد لمسی در نرم افزارهای مخصوص برای کاربردهای مختلف طراحی

این دستگاه همانند یک موس ، می‌تواند عصای دست شما باشد. بستگی دارد که شما از موس چه استفاده‌ای کنید. سرفیس Dial نیز به همان منوال با استفاده از خلاقیت شما ، برای آسان‌تر کردن کارها متولد شده است. اگر طراح هستید و می‌خواهید این محصول خاص را خریداری کنید ، با هزینه‌ای بیش از ۶ میلیون تومان را برای این گجت خاص (سرفیس استودیو و سرفیس Dial) کنار بگذارید.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/surface-dial-will-be-supported-by-these-windows-apps/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com