حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل امشب از اپلیکیشن TV guide اپل تی وی رونمایی می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، سیستم عامل

از قرار باید یک مورد دیگر به فهرست رونمایی‌های اپل اضافه کنیم چون این شرکت بنا دارد تا امشب اپلیکیشنTV guide (راهنمایی) برای دستگاه گیرنده شبکه‌های تلویزیونی موسوم به «اپل تی وی» را معرفی کند.

برگزاری این برنامه اولین بار در ماه اوت از سوی سایت اینترنتی ریکد (Recode) اعلام شد. حالا منابع دیگر ضمن اعلام و تایید همین خبر به نقل از روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی (USA TODAY) گزارش کرده‌اند که اپل برای کمک به کاربران نرم‌افزاری در دستگاه اپل تی وی کار گذاشته که به مدد آن می‌توان برنامه‌های تلویزیونی را به محض ارایه از میان چندین سرویس به راحتی پیدا کرد.

روزنامه یو اس ای تودی در گزارش خود از این قابلیت تحت عنوان  «فهرست تماشا» (Watch List) نام برده است. در حالی که سایت ریکد می‌گوید که Netflix بخشی از این قابلیت نخواهد بود یا دست کم در ضمن معرفی خبری از آن نیست.

شایعه‌ای نیز درگرفته که می‌گوید قابلیت جستجوی جهانی ویدئوها به دستگاه اپل تی وی اضافه خواهد شد اما درست است که این حرف در حد شایعه است ولی ای کاش چنین اتفاقی بیفتد.

به هر تقدیر، این برنامه با همه جزییاتش امشب ساعت ۱۳ به وقت محلی پرده از همه چیز برمی‌دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.engadget.com/2016/10/26/apple-tvs-rumored-tv-guide-app-expected-to-appear-tomorrow/”]engadget[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار