حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۸ اولین موبایل با حسگر اثرانگشت اپتیکال خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می رود سامسونگ با گلکسی اس ۸ خود چند تغییر بزرگ به تولیدات موبایلی خود اضافه کند. هنوز در اوایل آبان هستیم و انتظار می رود گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) اوایل اسفندماه معرفی و اواسط آن به بازار ارایه شود؛ پس هنوز برای باور شایعات کمی زود است اما بد نیست که درباره آن ها بخوانیم. برای مثال شایعه حسگر اثرانگشت اپتیکال برای گلکسی اس ۸ مطرح است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم سامسونگ به چه شکل می خواهد بخش امنیتی موبایل خود را افزایش دهد؟

samsung-galaxy-note-7-fingerprint-scanner-setup-user-manual

اولین نسل حسگر اثرانگشتی که سامسونگ روی موبایل های خود استفاده کرد واقعا خطای زیادی داشت. سال ۲۰۱۴ و گلکسی اس ۵ به همراه محصولات سامسونگ که در آن سال حسگر اثرانگشت داشتند با این مدل ارایه می شدند. شما باید انگشت خود را روی این حسگر می کشیدید یا به اصطلاح سوایپ می کردید. پس از آن سامسونگ در گلکسی اس ۶ از نسل پیشرفته تر حسگر اثرانگشت استفاده کرد و این مشکل برطرف شد. در گلکسی اس ۷ این بخش بهبودهای خوبی داشت و در نهایت گلکسی نوت ۷ که با حسگر اسکنر عنبیه چشم نیز ارایه شده بود تا حد امنیت را به حداکثر ممکن خود را برساند.

samsung-galaxy-note-7-lifestyle-iris-scanner

برای گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) انتظار می رود تا علاوه بر اسکنر عنبیه چشم، سامسونگ حسگر انگشت پیشرفته تری را استفاده کند. در شایعات گفته می شود که احتمالا نسخه ای از گلکسی اس ۸ با نمایشگر تمام صفحه ارایه شود. این یعنی هیچ حاشیه ای وجود نداشته باشد و نمایشگر علاه بر دو لبه راست و چپ، در لبه های بالا و پایین نیز خمیده باشد. اینکه خود این شایعه چقدر صحت داشته باشد مشخص نیست اما شایعه دیگری می گوید به همین دلیل احتمالا سامسونگ از حسگر اثرانگشت اپتیکال استفاده کند، اما حسگر اثرانگشت اپتیکال چیست؟

اما حسگر اثرانگشت اپتیکال چیست؟

هم اکنون حسگرهای اثرانگشت در زیر یک دکمه یا یک سطح قرار دارند. نسل جدید آنها حسگر اثرانگشت آلتراسونیک است که زیر شیشه قرار می گیرد اما نه زیر نمایشگر. حسگر اثرانگشت اپتیکال قرار است زیر نمایشگر قرار بگیرد و بدین صورت دیگر نیازی نیست که حسگر اثرانگشت از جلوی نمایشگر بدون حاشیه به پشت دستگاه منتقل شود بلکه این جسگر زیر نمایشگر قرار می گیرد! شایعه هیچان انگیزی است نه؟

هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر شایعات قوی تر یا چهارماه دیگر منتظر رونمایی رسمی باشیم. نظر شما درباره این شایعات چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/10/26/galaxy-s8-will-be-the-first-smartphone-with-optical-fingerprint-recognition/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

همون سنس آی دی کوالکامه دیگه
زیر فلز هم کار میکنه
فقط شیاومی که ازش استفاده کرد چرا کامل استفاده نکرد .
بعدش وقتی معلوم نباشه حسگر کجاست کمی اذیت کننده هست چون مشخص نیست البته به مرور زمان میشه عادت کرد
امیدوارم این حسگرهای فراصوتی را بهبود بدن و مصرفشان کم بشه
کلا همه چیز به سود کاربره . البته از زمان نوت ۴ هم میگفتن چنین حسگریو قرار میده

iranian_mind00

نه مثل اینکه فرق داره ، اون فراصوتی هست و طبق چیزی که این مقاله میگه زیر صفحه نمایش نمیشه گذاشتش ( نمیدونم چرا )
اون مشکل جای سنسور هم که خوب به سادگی توی صفحه همیشه روشن جاش رو نشون میده دیگه کاری نداره که
ولی بازم همش شایعه ست !

BENI.chalton

طوفانی بی نظری با اس هشت در راه هست،اس هشت یه گوشی فوق فوق پیشرفته هست که صنعت موبایل رو دگرگون میکنه.

iranian_mind00

امیدوارم

Mohamad

شکی نیست سامسونگ داره تمام تلاششو میکنه که اس ۸ یه گوشی فراتر از انتظارها باشه بخاطر اینکه ابروی از دست رفته رو برگردونه حتی اگه اینکار به قیمت این باشه که تکنولوژی هایی که برای اینده در نظر گرفتن و دارن رو توی اس ۸ و نوت ۸ استفاده کنن که بتونن در نظر مردم خرابکاری نوت ۷ رو جبران کرده باشن و وجهشون خوب بشه

mahdi.seyyed.akbari

اس ۸ خیلی بتونه بازم فاجه از یادمون نرفته

iranian_mind00

ظاهر می میکس رو دوس نداشتم .
امیدوارم شکل جذاب تری بتونن برای صفحه بدون حاشیه در بیارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)