حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا می میکس (Mi Mix) شیائومی واقعا آنطور که تبلیغ شده، بدون حاشیه است؟

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

دنیای تبلیغات عموما نشان دادن واقعیت در لباسی زیباتر است. حال این کار یا با تحریف واقعیت با جلوه های بصری یا ارائه مشخصات در شرایط خاص صورت می پذیرد یا واقعا با دروغ! حتما شما هم دیروز وقتی می مکس (Mi Mix) شیائومی معرفی شد و تصویر آن را دیدید به خود گفتید این امکان ندارد! بله در تصاویر رسمی معرفی می مکس (Mi Mix) شاهد یک دستگاه کاملا بدون حاشیه در لبه های بالا، راست و چپ بودیم اما در واقعیت هم همینطور است؟ اجازه بدهید مقایسه کنیم! با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر بدون حاشیه یکی از رویاهای دوستداران فناوری است، هر چند از نظر فنی شاید تجربه کاربری خیلی خوبی را ارائه نکند اما زیبایی و مسحور کنندگی خاصی دارد و احساس پیشرو بودن را به کاربر می دهد. نمونه هایی زیادی از دستگاه هایی که لبه سمت راست و چپ بدون حاشیه معرفی شده اند وجود دارد و در همه آن ها شاهد حاشیه هر چند ناچیزی بوده ایم، اجازه بدهید در مورد می میکس است موضوع را بررسی کنیم:

promo-image-left-vs-real-life-photo-rightpromo-imagereal-life-photopromo-image-1real-life-photo-1promo-image-2real-life-photo-2real-life-photo-3real-life-photo-5مسلما شیائومی در بدون حاشیه نشان دادن می میکس (Mi Mix) اغراق کرده است اما باز هم لحظه ای آن را با محصولات دیگر شرکت هات مقایسه کنید، مشخصا در مقابل دیگر رقبا بدون حاشیه به شمار می رود. علاوه بر آن فناوری های ویژه برای بلندگوی مکالمه و حسگر تنظیم نور محیط، حسگر مجاورتی و البته دوربین دوم موارد قابل توجهی هستند.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-Mi-Mix-not-edgeless_id87043″][/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahinhhh

پسر فوقوالعاده اس

iranian_mind00

اصلا متوجه مقاله شدی یا فقط عکساشو نگاه میکنی ؟

mostafa3

تو تبلیغاتش حاشیه بالا کنارها در حد صفره ولی
میبینیم که آن جوری که تبلیغ میکرد نیست

alireza_asol

شیاومی کلا بی خیال استفاده از ois شده انگار!
این ۴ ۵ تا گوشی جدیدش هیچ کدوم ois نداشتن و همشون هم توی نور کم مشکل خواهند داشت.

حبیب

هر چقدر هم بی حاشیه باشه،بازم ۶,۴ اینچ سایز مناسبی واسه تو دست گرفتن و راحتیِ کار نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)