حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج طول عمر باتری تلفن هوشمند اپل آیفون ۷ پلاس منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، اخبار، حتما بخوانید، موبایل

اگر قبل از رونمایی رسمی اپل از آیفون‌های جدید خود، از کاربران می‌پرسیدید که چه انتظاراتی از دو دارند، مطمئنا چند بار واژه طول عمر باتری بهتر به گوشتان می‌خورد. حدود چند هفته می‌شود که نتایج طول عمر باتری آیفون ۷ را برایتان منتشر کرده ایم و دیدیم که با وجود بهبود‌های ادعا شده توسط اپل، طول عمر باتری آنچنان بهبودی نداشته است. حال امید کاربران به طول عمر باتری آیفون ۷ پلاس است و خوشبختانه، نتایج طول عمر باتری این محصول، لحظاتی پیش منتشر شده است که در ادامه به آن‌ نگاهی خواهیم داشت. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

طبق سنتی که در ترنجی داریم، با مشخصات دستگاه شروع می‌کنیم. آیفون ۷ پلاس از لحاظ طراحی تغییرات مهمی نداشته است و بیشتر همه چیز مربوط به بهبود‌های جزئی می‌شود. اپل در آیفون ۷ پلاس، خطوط آنتن دستگاه را کاهش داده که ظاهری آراسته تر به پشت دستگاه داده است. آیفون ۷ پلاس شاهد تغییرات دیگری مانند تغییر جزئی دکمه‌‌های صدا و تغییر سیستم دکمه هوم نیز بوده است. خوشبختانه، اپل در این دو محصول جدید از بدنه ضد آب استفاده کرده است که تقریبا حرکتی به موقع بود؛ چراکه سازندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی همچون سونی و سامسونگ پیش از این وارد این زمینه شده اند.

gsmarena_009

صفحه نمایش به کار رفته در این محصول، همانند سال قبل، یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ می‌باشد که همچنان به فناوری لمس سه بعدی مجهز شده است؛ این فناوری، کلید اصلی اپل برای ایجاد تغییرات در رابط کاربری سیستم عامل iOS 10 است. البته صفحه نمایش نسبت به قبل روشن تر و دقیق تر شده و رنگ‌ها نیز شاداب‌تر دیده می‌شود. قلب تپنده این محصول، یک چیپست A10 Fusion متعلق به اپل می‌باشد که درکنار سه گیگابایت حافظه رم، قدرت این دستگاه را تامین می‌کنند. دوربین جایی است که اپل در آن تغییرات زیادی انجام داده است. دوربین آیفون ۷ پلاس یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز دوگانه و لرزشگیر اپتیکال و البته فلاش LED چهارگانه می‌باشد. این دوربین دوگانه امکان زوم سخت افزاری تا ۲ برابر و زوم نرم افزاری تا ۱۰ برابر را به کاربر می‌دهد. همچنین ثبت تصاویر افقی با پس زمینه‌های مات یکی از مواردی است که به زودی به این محصول اضافه خواهد شد. باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل iOS 10، بلندگوهای استریو و رنگ جدید مشکی براق از سایر ویژگی‌های آیفون ۷ پلاس می‌باشد.

آیفون ۷ پلاس به یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری مجهز شده است که نسبت به باتری آیفون ۶ اس پلاس حدود ۵٫۵ درصد بزرگ تر است و دراصل حجمی نزدیک به آیفون ۶ پلاس دارد. براساس ادعایی که اپل داشته است، این محصول باید به صورت میانگین تا یک ساعت شارژدهی بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. همچنین این شرکت سعی کرده است که تمام اجزای این محصول را کم مصرف تر تولید کند تا در مصرف باتری صرفه جویی شود. اما نتایج نهایی باتری چیست؟

۲۳

همانطور که می‌بینید، آیفون ۷ پلاس به امتیاز ۷۵ ساعت دست یافته است که به شکل عجیبی، کمترین میزان در تمام آیفون‌های سری پلاس به شمار می‌رود. قبل از اینکه نظرات خوب یا نه چندان جذابی را به اشتراک بگذارید، بد نیست بدانید که نحوه بررسی‌های باتری منبع GSMArena کمی تغییر داشته است؛ در بررسی‌های تازه، نور دستگاه‌‌ها بر روی ۲۰۰ نیت تنظیم می‌شود که در گذشته این مقدار ۱۵۰ نیت بود. این یعنی که امکان افزایش طول عمر باتری در این آزمایش‌ها همچنان وجود دارد. براساس بررسی‌های منبع، کاربران می‌توانند با آیفون ۷ پلاس، ۱۸ ساعت و سه دقیقه به برقراری تماس با ۳G داشته باشند. میزان وبگری ۱۳ ساعت و ۳۱ بوده و مدت زمان پخش ویدئو نیز ۷ ساعت و ۵۴ ساعت می‌باشد. در زمینه مدت تماس و مرورگری وب، آیفون ۷ پلاس نسبت به برادران خود بهتر عمل می‌کند اما در زمینه استندبای و پخش ویدئو، آیفون ۷ پلاس در مرتبه سوم قرار می‌گیرد. درکل با انجام تمامی موارد ذکر شده به صورت روزانه و به مدت یک ساعت، آیفون ۷ پلاس تا ۷۵ ساعت استندبای خواهد داشت. حال می‌رسیم به مدت زمان لازم برای شارژ شدن دستگاه؛ اگر کاربران از شارژهایی از نوع ۵V/1A استفاده کنند، ۴ ساعت و یک دقیقه طول می‌کشد تا تلفن هوشمندشان را شارژ کنند و اگر از شارژرهای ۵V/2A استفاده کنید، این مدت زمان به ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه کاهش خواهد یافت.

نظر شما چیست؟ شما درباره طول عمر باتری آیفون ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/apple_iphone_7_plus-review-1506p3.php”]GSMArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alionel

🙂

red eagle

وب گردیش که عالی هست فقط تماشای ویدئوش کمه

GEEK1525

???….

Xperia

چخبره ۴ ساعت.حالا هی ب سونی گیر بدین…

مصطفی

یعنی نسبت به ۶s تغیر زیادی نداره

Milad.tech

حالا شارژ فابریک پک این نابغه ۱ آمپره یا ۲ آمپر؟
اگه ۱ آمپر باشه که دیگه فقط شب تا صبح میشه گذاشتش تو شارژ که فول بشه و گرنه فول شدنش میشه رویا مثل بعضی از برندا
البته بعضی از برندا بازم یه شارژر به اسم سریع گذاشتن که از معمولیا یکم( فقط یکم) بهتره
ولی این دیگه خیلی دمش گرمه

سعيد

اگه هزار امپر هم باشه قرار نیس سریع تر شارژ بشه
اونی ک فشار رو روی باتری میزاره برای جریان بیشتر ولتاژه
برا همین اگه دو امپر هم باشه با شرایط قبلی قرار نیس فرقی بکنه

مهدی

دوست عزیز اگر به شارژر های مختلف نگاه کنید میبینید که فرق فست شارژر ها در بالاتر بودن امپر اونهاست
من خودم گوشیم رو با شارژر اصلی که ۲ آمپره شارژ میکنم سریعتر از شارژری هست که یک آمپره در صورتی که ولتاژ هر دو ۵٫۳ ولت هست
همچنین یک پاوربانکی که الان دارم دو خروجی داره که یکیش نوشته ۵V-2.1A و دیگری نوشته ۵V-1A که دقیقا تو راهنماش نوشته اونکه ۲٫۱ آمپر هست برای شارژ سریعتر هست
موفق باشید

میلاد رستمی

اشتباه میکنی
اگر ۱۰۰۰ ولت برق به یه باتری وصل کنی و جریانش کم باشه نمیتونه سرعت شارژ رو ببره بالا
مثل رعد و برق که میلیون ها ولت قدرتشه اما جریانش ضعیفه و این باعث نسوختن میله برق گیر ساختمان هاست

shs77

همون برندی که میگی شارژر عادیش ۱٫۵ آمپریه ۲:۳۰ طول میکشه شارژ بشه اما شارژر سریعش از شارژر S7 هم قویتره و خروجی ۲٫۷آمپری داره و توی ۶۰-۷۰ دقیقه فول شارژ میشه گوشی!
الان بنظرت یکم سریعتره؟!

mehrdad_ma

کویک شارژ ۴
آیفون باید به تکامل برسونه ?

ali

دوام باتری ایفون ۶s plusواقعا خوب ساخته .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs