حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر رونمایی از OnePlus 3 Plus باشید

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

بر اساس گفته‌های Pan Jiutang، تحلیلگر مطرح در زمینه‌ی تکنولوژی، OnePlus 3 Plus به‌زودی معرفی خواهد شد. در ماه آگوست بود که اطلاعات یک دستگاه جدید در آزمون بنچمارک GFXBench با عنوان OnePlus 3 mini منتشر شد، اما بلافاصله یکی از مؤسسان شرکت OnePlus این شایعه را کاملاً تکذیب کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

درحالی‌که Jiutang درباره مشخصات فنی این دستگاه اطلاعاتی را فاش نکرده اما ما کنجکاویم بدانیم یک نسخه برتر از OnePlus 3 چگونه محصولی خواهد بود. اولین موردی که برای ارتقاء این دستگاه به ذهن ما می‌رسد افزایش رزولوشن تصویر صفحه‌نمایش به ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا همان QHD است؛ به‌علاوه سایز پنل نمایشی دستگاه هم به حدود ۶ اینچ رشد خواهد داشت و به دلیل مصرف باتری بالاتر در چنین صفحه‌ای، ظرفیت باتری نیز با ۳۰ درصد افزایش به ۳۹۰۰ میلی‌آمپر خواهد رسید؛ چیپست پردازنده مورد انتظار ما هم برای OnePlus 3 Plus اسنپدراگون ۸۲۱ است و در نهایت به‌احتمال‌قوی این محصول هم مانند بسیاری دیگر از پرچم‌داران این روزها با یک دوربین پشتی دوگانه تولید خواهد شد.

این شایعه مطمئناً برای بسیاری از ما جذاب است زیرا یک دستگاه قدرتمندتر از OnePlus 3 برای رقابت با دیگر بزرگان با قیمتی ارزان‌تر مطمئناً بازار رقابت را بیش از پیش داغ خواهد کرد.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Analyst-says-that-the-OnePlus-3-Plus-is-coming_id86357″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
PIMPLUKE

اینکه شد (+۳+۱)
وان پلاس سه پلاس?????

mehrdad_ma

میشه آی تلگرامتو بدی ؟
یکی اومد تو pv گفت تنبیهش کردم و …
البته گفت پیمپ لوک اگه شما باشی تو گروه سوپرفون
?
دستگاه های جدید همه میشن پلاس بخاطر چیپ ۸۲۱

PIMPLUKE

من تو تلگرام نیستم

Milad.tech

۵٫۵ اینچو میخواد معمولی جلوه بده؟
مگه ۵٫۵ اینچ خودش پلاس حساب نمیشه?
احتمالا هدفش فقط رقابت با mi 5s بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش