حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی دقیق باتری آیفون ۷ پلاس و مدیریت مصرف انرژی آن

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، حتما بخوانید

اپل در آیفون های جدید موارد زیادی را پیشرفت داده است و یکی از مهم ترین آن ها باتری این دو دستگاه است. اپل در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باتری هایی با حجم کمی بیشتر از نسل قبلی استفاده کرده و به سبب بهینه سازی های دیگر در زمینه مصرف انرژی توانسته است طبق ادعای خود، عمر باتری بهتری را به کاربران آیفون ها ارایه بدهد. امروز در این مطلب می خواهیم به بررسی دقیق تر عملکرد باتری آیفون ۷ پلاس و مدیریت مصرف انرژی آن بپردازیم، با ترنجی همراه باشید.

iphone-7-plus-review-10

حتما برای شما هم پیش آمده است که دستگاه های مختلفی را با حجم باتری های مختلفی دیده اید و برخی از دستگاه ها با حجم باتری کمتر اما عملکرد بهتری در این زمینه نسبت به رقبا دارند. اینجا بحث مدیریت مصرف انرژی به میان می آید، اینکه آن دستگاه در مجموع در مصرف انرژی چقدر بهینه عمل می کند یکی از مهم ترین فاکتورها در زمینه عمر باتری است. آنطور که به نظر می رسد، اپل در این زمینه عملکردی در جهت مثبت نسبت به آیفون ۶ اس پلاس نداشته است، اجازه بدهید روی جدول زیر توضیحات بیشتری بدهیم:

iphone-7-plus-power-consumption

همانطور که می بینید، در حالت های مختلف مصرف انرژی آیفون ۶ اس پلاس عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۷ پلاس دارد. همینطور دیگر رقبای اندرویدی آیفون ۷ پلاس نیز همین وضعیت را نسبت به آن دارند. اما همانطور که می بینید باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری آن ۱۶۵ میلی آمپری حجم بیشتری نسبت به آیفون ۶ پلاس دارد، آیا این حجم بیشتر می تواند در عمر کلی باتری تفاوتی ایجاد کند؟ پاسخ شما در جدول زیر وجود دارد:

iphone-7-plus-power-consumption-2

همانطور که می بینید عملکرد باتری آیفون ۷ پلاس از آیفون ۶ اس پلاس بهتر است و این نشان می دهد که ادعای اپل مبنی بر بهتر بودن عمر باتری آیفون ۷ پلاس صحیح است. در این بین مقایسه عمر باتری آیفون ۷ با آیفون ۶ اس پلاس نیز خود جالب توجه است. آیفون ۷ پلاس در مقابل رقبای اندرویدی بزرگ-باتری(!) خود نیز عملکردی خوبی دارد اما در نهایت و نتیجه کلی به نفع گلکسی اس ۷ اج است.

در استفاده با حداکثر نور دستگاه می بینیم که آیفون ۷ پلاس می تواند تا ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه دوام بیاورد در مقابل می توان به تست عمر باتری گلکسی اس ۷ اج مراجعه کرد و عملکرد آن را نیز مقایسه نمود:

galaxy-s7-edge

همانطور که می بینید گلکسی اس ۷ اج با رکورد ۶ ساعت و ۳۲ دقیقه با اختلاف خیلی زیاد بهتر از آیفون ۷ پلاس عمل می کند اما در مجموع و با کمترین حد استفاده آیفون ۷ پلاس رکوردی بهتر ثبت نموده است.

نظر شما درباره عملکرد اپل برای باتری و مصرف انرژی آیفون ۷ پلاس چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.notebookcheck.net/Apple-iPhone-7-Plus-Smartphone-Review.173844.0.html”]notebookcheck[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

S7 edge واقعا عالیه.یه اسمارتفون بی نقص و در واقع بهترین اسمارتفون اندرویدی
امیدوارم سامسونگ به زودی مشکلات نوت۷ رو حل کنه و با قیمت ارزونتر بفرسته تو بازار برای بدست آوردن دل مشتریای ثابتش
به نظرم تنها راهی که میتونه دوباره دل مشتریارو بدست بیاره حل شدن کامل ایراد باتری و پایین آوردن قیمته

Samsung.38922

اس۷ سلطانه واقعا. از هر نظری

Pouya

خدایی اپل چرا اهمیتی به باتری مثل سایر برندها نمیده یعنی خود طرفداران اپل دوس ندارید گوشیتون یک میلیمترم که شده ضخیم تر باشه به جاش عمر باتری خیلی بهتری داشته باشید مگه یک میلی متر چقدر گوشی رو ناجور و کلفت و بددست میکنه اصلا فکر نمیکنم خیلی تاثیر بزاره تازه اپل با اون رزولوشن کمی که داره حتما اگر حاضربشه ضخامت گوشیرو یه چیزی دوروبرای اس ۷اج بزاره و باتری رو یه چیزی دوروبرای۳۶۰۰ میدونید چه عمر باتری عالیی داره حالا چرا اهمیت نمیده من نمیفهمم تازه شاید دوربینم دیگه بیرون زده نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)