حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۳ ویدیوی نگاه نزدیک به گوگل پیکسل (Google Pixel)

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، گوگل

گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را رسما معرفی کرد و آنها را دستگاه هایی برای ارایه هر چه بهتر پلتفرم Google assistant عنوان نمود. دستگاه هایی که مشخصات سخت افزاری به روز و قوی ای دارند و در قالب طراحی به روز و با کیفیت ارایه می شوند. اطلاعات زیادی درباره این دو دستگاه خواندیم و دیدیم، بد نیست نگاه را از تصاویر رسمی و ویدیوهای تبلیغاتی به سوی عملکرد این دستگاه ها در واقعیت بچرخانیم و بهتر با آن ها آشنا شویم. در ادامه ۳ ویدیو نگاه نزدیک به گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال برای شما جمع آوری شده است که شما را به تماشای آنها دعوت می کنیم، به ترنجی همراه باشید.

google-pixel-21

طراحی دستگاه هایی که با نظارت گوگل ارایه می شوند عموما خیلی نمادین و منحصر به فرد است، این را به راحتی از طراحی عموم نکسوس ها و البته حالا پیکسل ها می توان متوجه شد. پیکسل و پیکسل ایکس ال برای آن دسته از کاربرانی که چشمشان به دیدن موبایل‌های مختلف عادت دارد از نمای جلو و بقل شبیه به تولیدات اخیر اچ تی سی است اما در پشت که طراحی شیشه و فلز دارد می توان گفت کاملا جدید است. البته شباهت به تولیدات اچ تی سی بی دلیل نیست چرا که هر چند گوگل کاملا مدعی طراحی و ساخت این دو دستگاه توسط خودش است اما اچ تی سی نیز تایید کرده است که در ساخت پیکسل ها با گوگل همکاری داشته است.

google-pixel-23

اگر خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم، پیکسل های  گوگل دستگاه های بسیار خوبی هستند که در ادامه سری نکسوس های گوگل به خوبی جانشین شده اند و تنها نکته نگران کننده را می توان در رده قیمتی آنها دانست. عموما از نکسوس ها انتظار قیمت متعادل تری را داشتیم اما این انتظار با ارایه پیکسل و پیکسل تغییر کرد. در حقیقت حالا با این رده قیمتی باید دید آیا در مقابل خرید دستگاه های شناخته شده تری همچون آیفون ۷ یا گلکسی اس ۷ می تواند همچنان متقاعد کننده به نظر برسد؟

اجازه بدهید ۳ ویدیو نگاه نزدیک به گوگل پیکسل (Google Pixel) از marques brownlee، وب سایت TheVerge و Android authority را با هم ببینیم:

[aparat id=”TrkPz”]

[aparat id=”YibUA”]

[aparat id=”2gjBQ”]

نظر شما درباره پیکسل های گوگل چیست؟

[button type=”link” link=”#”]Youtube[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1003

ویدیوها چرا از دسترس خارج شدن لطفا رسیدگی کنین ممنون میشم

فرشاد

قالب سایت به حدی افتضاحه که آدم یاد سایتای ۱۰ ۱۵ سال پیش میفته، خیلی خیلی بده این قالب، کاش عوضش کنید

Milad.tech

ویدئوها چرا پلی نمیشن
ارور۴۰۴
نواقص سایت رو برطرف نمیکنید؟
خود به خود log out میشم
تو نسخه موبایلی که با هر بار رفرش یا باز کردن سایت یا تب جدید قالب میره میافته گوشه سمت راست( بیرون از کادر نمایش) باید سوایپ کنم تا پیدا بشه
امکان انتخاب عکس آواتار از بین رفته
ویدئوها ارور میدن
پروفایل کاربری من کلا حذف شده بودم دوباره با همون نام و ایمیل اکانت ساختم
الانم هر بار که به سایت میام log out شدم
پاسخ ها در بخش نظرات معلوم نیست
رفرش نظرات وجود نداره و کل پیج باید ریلود بشه
Like و dislike هم نداره

فرشاد

کلا سایت انگار ۱۰ سال عقبگرد کرده، واقعا افتضاح شده، واسه همینه که دیگه مثل قبل بخش نظرات شلوغ نیست و کسی نظری نمیذاره چون واقعا از همه لحاظ پسرفت کرده

Jaredy

ترنجی جان از قالب آماده وردپرس استفاده کنی یا یدونه قالب پولی درست حسابی از فروشگاه وردپرس بخری که عالی هم هستن واقعا و سطح شخصی سازیشون خیلی خیلی بالاس خیلی بهتره تا این قالب فعلی که حتی ریسپانسیو هم نیست ! پست ها درست باز نمیشن منو ها درست باز نمیشن (تو گوشی) . همش لاگ آت میشه اکانتمون !
ویدیو هارو هم که آپارات همش پاک میکنه :/ لینک یوتوب بزارید دیگه الان همه VPN دارن نگاه میکنن این آپارات نه سرعت خوبی داره نه کیفیت حجم زیادی هم میخوره ویدیو هاش انکودر ویدیوش خوب نیست

REZA

هنوز در تعجبم چرا اسمی از اچ تی سی نبرده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)