حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل لانچر برای هیچ دستگاه دیگری حتی نکسوس‌های قبلی عرضه نخواهد شد!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، گوگل

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش که شایعات در مورد دستگاه‌های پیکسل شروع شده بود، متوجه شدیم که نام نکسوس لانچر در وب سایت گوگل به پیکسل لانچر تغییر پیدا کرده است. امیدوار شدیم که قرار است دستگاه‌های پیکسل دارای یک نرم‌افزار اختصاصی تری به نسبت نسل‌های قبلی باشد. این اختصاصی بودن پا را کمی فراتر گذاشته و شاهد هستیم که لانچر رونمایی شده بر روی پیکسل و پیکسل ایکس ال قرار است کاملا اختصاصی قلمداد شود. در ادامه همراه باشید.

به نقل از گزارش منتشر شده در AndroidPolice به گفته گوگل ظاهر معرفی شده در دستگاه‌های پیکسل در شب گذشته کاملا اختصاصی مربوط به همین برند پیکسل خواهند بود. به زبان دیگر رابط کاربری نکسوس را به راحتی می‌توانستیم بر روی دیگر دستگاه‌ها تجربه کنیم. شاید به صورت کامل نبود اما در هر صورت تجربه خوبی را ایجاد می‌کرد اما پیکسل لانچر قرار است اختصاصی برای پیکسل و پیکسل ایکس ال باشد.

از این جهت من بر اساس نظر شخصی کاملا موافق هستیم زیرا می‌تواند به عنوان یک برگ برنده برای پیکسل باشد و  به زبان دیگر اگر این رابط کاربری را بخواهید، مجبور باشید به پیکسل مهاجرت کنید. تقریبا می‌تواند یک جلوه رسمی تری به حرکت گوگل بدهد. اما این که برای دیگر دستگاه‌های نکسوسی عرضه نخواهد شد کمی نقطه منفی به نظر می رسد زیرا هر چه باشد پدر دستگاه‌های نکسوسی خود گوگل این و این مصداق بی توجهی پدر به فرزندانش خواهد بود!

google-pixel-and-pixel-xl

البته به عنوان نکته تکمیلی باید این را عرض کنیم که صحبت در مورد عدم عرضه برای دیگر دستگاه‌های نکسوسی بسته نشده است و احتمال دارد که صحبت از بازه کوتاهی در آینده باشد و شاید پس از مدتی که پیکسل توانست به تارگت فروشش برسد، شاهد عرضه این رابط کاربری برای نکسوس‌های قبلی هم باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا این سیاست را درست می‌دانید؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Pixel-Launcher-unlikely-to-come-to-other-smartphones-anytime-soon-exclusive-to-Pixel-phones_id86190″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....