حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود کنید: لانچر پیکسل با ویژگی‌های اندروید اوریو

به‌تازگی نسخه جدیدی از لانچر پیکسل منتشر شده‌است که علاوه‌‌بر اعمال بهینه‌سازی و رفع باگ‌ها، تغییرات نسخه‌جدید اندروبد یعنی Oreo را نیز در درون خود جای‌ داده‌ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدت‌زمان زیادی از معرفی اولین‌ نسخه لانچر پیکسل که با هدف به اشتراک گذاشتن تجربه کاربری اسمارت‌‌فون‌های گوگل با همین‌ نام منتشرشد نمی‌گذرد و اکنون این نرم‌افزار آپدیت شده و نسخه‌جدید آن با در برداشتن ویژگی‌های اندروبد Oreo و همچنین دیگر ویژگی‌های اختصاصی در دسترس عموم قرار گرفته‌است.
برای مثال می‌توان به قابلیت Notification Dots اشاره‌کرد که با نصب این لانچر می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. بر اساس این قابلیت شما نحوه جدیدی از نمایش هشدارها را تجربه خواهیدکرد. هنگامی که هشداری خوانده‌ نشده داشته‌باشید حباب کوچکی در کنار آیکون اپلیکیشن ظاهر خواهد شد که با نگه داشتن بر روی آن خواهید توانست به صورت ابری پیغام مورد نظر خود را مطالعه کنید.


این لانچر قابلیت پوشه امن سامسونگ را نیز به همراه‌ دارد و اگر از آن بر روی اسمارت‌فون‌های این شرکت استفاده کنید همچنان به این ویژگی دسترسی خواهید داشت.
نصب و استفاده از این برنامه بسیار ساده است و تنها نیاز است تا فایل مربوط به آن را از لینک قرارگرفته در انتهای مطلب دانلود کرده و پس از نصب، دادن دسترسی‌ها و انتخاب به عنوان لانچر اصلی، از آن لذت ببرید!
البته توجه داشته باشید که با توجه به گفته‌ها، نسخه‌های غیر رسمی از این اپ نیز منتشر شده که استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود.

لینک دانلودPixel Launcher

نظر شما در رابطه با این لانچر چیست؟ آیا از آن استفاده خواهیدکرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من نصب کردم، بد نیست برای تنوع.

Soraygoular

من نصب کردم اجرا نمیشه

ahmad

واسه منم نصب نشد شاید مشکل از گوشی منه

ali

دوستانی که رو گوشیشون نصب نشده/اگه پیکسل لانچر نوقا رو گوشیشون نصبه اونو پاک کنن بعد اینو نصب کنن/مال منم همینطوری بود اول نصب نشد ولی بعد از اینکه نسخه قبلیشو پاک‌ کردم نصب شد

Mortazavi

درود بر شما

Mortazavi

چیز جالبیه ممنون از شما

mTAAHAAm

خیلی جذابه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.